Infiniti G37xs – A szélestestű japán szedán

Frissítve:
2018-09-18, 21:58

Ha szereted a tuningot, akkor nyerj te is betekintést egy Philadelphia-i interaktív tervező legújabb szenvedélyébe, a tuningolásba!

Társszerző: Hajas Imelda

Ezúttal egy talán számodra is kedves autót varázsolt át, a japán származású Infiniti G37xs szedán modelljét. Drew Evans nem hagyott fel szenvedélyével, mely még anno, a gimnáziumban alakult ki benne, ugyanis már akkor lelkes JDM-rajongó volt. Ennek következtében már bátran kijelenthető, hogy bizonyára nagy érdeklődéssel van a „szélestestű”, masszív és strapabíró japán járművek iránt. Az évek során számos járművet birtokolt már, különös tekintettel Nissant és - meglepő módon - Infinitit is.

Az Infiniti kereke, blokkja és motorházteteje összevágva

Többek között magáénak tudhatott már egy 1996-os Nissan Altima SE-t (ez még a gimiben volt), egy 2006-os évjáratú Infiniti G35 Coupét, egy Juke Nismót és így tovább, fokozatosan váltogatta egymást a két márka. Ezek után persze elmondhatja magáról, hogy igazi tagjává vált a Nissan-családnak.

Philadelphiai tervező a japán tuningvilágban

Ez a szedán gyakorlatilag öt éven keresztül épült és ki más építette volna, ha nem maga a tuner! A történet különlegessége az, hogy ezt a szélestestű paripát eredetileg a feleségének szánta „csekély” ajándékként.

Végül mégis nála kötött ki, amikor is kiderült, hogy érkezik a harmadik gyermekük. Drew egy pillanatig sem bánta meg a vételt, sőt egyből elkezdtek forogni a fejében a tuning-kerekek és már a képzeletében látta, mennyi lehetőség van benne, és hogyan tudná egyedivé varázsolni a kicsikét.

A G37xs tuningolt, vad tekintete egy romos épületben

Mikor hozzá került az autó, eredetileg fehér volt, és kívül-belül eléggé fapados. Extrák? Ugyan, dehogy… Viszont tudhatott ám valamit a japán masina, ugyanis számos versenyt nyert vele, például a Best Infinitit 2004-ben. Ezután, sőt, mondhatni ennek hatására határozta el, hogy teljes gőzzel belevág az átépítésébe. Végig az volt szemei előtt, hogy valami nagyot alkosson, de olyat, ami a világ utángyártott szakaszán is bőven megállja a helyét. Hát… szerintem sikerült neki!

A G37xs átépítésének folyamata lépésről lépésre

Ugyan nagy kihívást jelentett számára, hogy miként kezdjen az átalakításba, de azt mindvégig tudta, hogy egyedülállóan szedánossá akarja varázsolni. Nagy fába vágta a fejszét, – ahogy azt mondani szokás – mivel - a kupékkal ellentétben - nem készült sok alkatrész a szedán változatokhoz, így kissé át kellett szabnia őket. Voltak azonban olyan kupé részek is, melyek egyáltalán nem illeszkedtek a szedán részekhez. Mindvégig büszke volt magára, vagyis igazából arra, hogy a többséggel ellentétben ő a JDM utángyártott alkatrészeit használta fel és szabta át.

Az Infiniti hátulja és R888-as kerekei egy romos épületben

Az építés talán legfontosabb eleme a Liberty Walk-kit volt, melyet teljes mértékben kupékhoz készítettek el, de később néhány átszabásnak köszönhetően felszerelte a négyajtós változatot a szedán járművére. Erre szintén nagyon büszke a tervező, – és lehet is – valamint biztos abban, hogy még egy ilyen jármű nincs a világon.

Meg akart győződni arról, hogy észrevehető lesz az utakon, így paripája színeként egy lángolóan piros színt, a Candy Apple-t választotta, amihez agresszív, kovácsolt Meister S1-es kerekeket pattintott. Ezek ajka fényes fekete, a külső-belső hordók pedig matt grafitok. A gumik Toyo Proxes R888-asak, a motorháztető pedig más tészta! Az Stillen / Vortech v3 Supercharger szerzemény, aminek a csiszolása összesen az ötből egy évbe telt.

Na és a bevonat! Az az igazán fontos még, hiszen az adja meg a végső bummot, a nagy összhatást. Drew bácsi Marsnak nevezte el autóját a csillagászat és a vöröses árnyalatok iránti szeretete okán. Ezt végig vitték az egész járművön keresztül. Evans végezetül bevallotta, hogy a hosszú évek során többször is megesett, hogy a kanapén aludt el, valamint azt is, hogy részéről sosem lesz vége az apró építgetéseknek, változtatásoknak.

Forrás:

További autós hírek

Kukásautó és menetrend szerinti trolibuszjárat ütközött össze még szombaton Milánóban. Elképesztő sebességgel csapódott a kukásautó oldalról a buszba, ami a…

Még mellette sem szívesen parkoltunk volna, hiszen a sofőr – érthető indulatai ellenére – egy igazi dühöngő őrült, aki kezelésre…

Egy román “horror karaván”, az MO-ról lehajtva, a 7-es útra balra kanyaradó sávból, piros lámpánál jobbra kanyarodik. (szerencsére baleset nem…

A beleset-megelőzés, a rendőrség egyik hivatalos facebook oldala és a PoliceHungary YouTube csatorna posztolta ki azokat a jeleneteket egy videócsokorban,…

Kereskedelmi forgalomban várhatóan 2021-ben kapható majd, de valaki már csapatja vele 🙂 A durván 3 hete leleplezett monstrum most közúton…

Kapcsolódó írások

A japán luxus amerikai értelmezésben – 2017-es Infiniti Q50
2018. március 13.
Az Infiniti 1989 óta hódítja az amerikai piacot, 2018-ra pedig a legnépszerűbb modellje egyöntetűen a Q50-es lett. Dom pedig egy 400 lóerős verziót vett kezelésbe!
Egy Beetle pick-up alapokon – V6-os bogár tuning
2018. szeptember 04.
Német bódé, amcsi alvázzal és motorral egy kanadai fanatikus keze nyomán.
1977 Austin Mini 600 lóerővel
2019. július 13.
Hát tényleg nem! A 600 lóerősre tuningolt Austin Mini egészen más élményt nyújt, mint az eredeti 34 lovas verzió.
1958 Continental Mark III, piros kabrió, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 28.
1958-ban a Ford megpróbálta feléleszteni a haldokló Continental divíziót. A Mark II utódjául egy költséghatékony 7,0 literes yachttal állt elő, ami 1958-ban a Mark III-ban teljesedett ki