MX5 versenytárs érkezik a Hondától

Frissítve:
2018-11-02, 16:09

Egy ideje terjengtek a pletykák egy "bébi NSX-ről" és a napokban a Honda érdemi lépést tett az ügyben. A jelek szerint a nyitott tetejű középmotoros sportautó nem sokára érkezhet.

Honda cabrio

Merész forma, remélhetőleg nem szúrják el a Honda mérnökei

A jelek szerint a Honda már le is védette a formatervet, erről  EUIPO weboldalán közöltek képeket. A rövidke orr rész és nyomokban Lamborghinire emlékeztető far különlegesen hat a japán gyártó háza tájáról. Az S2000 óta nem volt igazán sportos Honda cabrio, remélhetőleg a márka sportos vonala újra életre kél. Eddig is jó vérfrissítést ígért az Ariel Atom riválisa a 2&4 Concept.

Honda roadster

Az MX5-nek is jót fog tenni egy rivális a kétüléses piacon

A középmotoros elrendezés jelentheti azt, hogy az NSX platformját kapja meg az autó, ezt megerősíti Ted Klaus projektvezető nyilatkozatait, miszerint várható egy nyitott tetejű testvérmodell az NSX mellé. A hajtáslánc valószínűleg nem a nagytestvért hibrid V6-os motorjából fog táplálkozni, de jó lenne látni egy ilyen elmebeteg kiadást is. A legrealistább választásként talán az új Civic motorjait lehetne megemlíteni, a 1.5 literes 180 lóerős és a 2.0 316 lóerős Type R variánst. 

Honda roadster

Újabb özvegycsináló a láthatáron?

A Hondától egyelőre nem érkezett hivatalos információ az új sportautót illetően, de kiváncsian várjuk az érkező morzsákat.

Ha tetszett az írás, kérlek oszd meg a
Facebookon! Köszönöm!

Kapcsolódó írások

Így válik az elhivatottság hivatássá
2018. május 05.
Ez a rövid cikk az elmúlt 6-7 évem kedvenc autó fotóit tartalmazza, nőként, fotósként, autófotósként, ez egy kicsit döcögős, de nem lehetetlen
2019. március 05.
A 2019 Genfi Autószalonon ismét a japán gyártókat vettem górcső alá, azt kell mondjam a jövő tényleg a hibridben van
Mazda MX-5 szezonnyitó 2019
2019. április 05.
Több szempontból is fantasztikus, élményekkel teli hétvége volt a március utolsója, mely főként a kis játékos roadstereknek kedvezett
Honda is önvezető rendszert fejleszt
2018. november 02.
A Honda célkitűzése, hogy 2025-re vezetés közben alhasson a sofőr, ne kelljen folyamatosan az utat figyelnie, valamint hogy az utazással töltött idő szórakoztató legyen