Szebb mint valaha: Fiat 124 Spider S-Design

Frissítve:
2018-09-18, 21:58

Igazi hitvita, hogy melyik a szebb, a Fiat 124 Spider vagy a Mazda Miata, és erről neked is biztosan meg van a személyes, megdönthetetlen véleményed.

A Fiat 124 Spider az egyik kedvenc autóm, mert minden benne van, amiben az olasz mérnökök és dizájnerek jók. Kicsi, jól gyorsul, de a legfontosabb az, hogy egyszerűen remek benne ülni és vezetni. Az olaszok a Genfi Autószalonra kicsit feldobták az autót, ennek eredményeként a Fiat 124 Spider S-Design igazán stílusos roadster lett.

Fiat 124 Spider S-Design

Igazi olaszos húzás az oldalsó vörös csíkok használata, de az egyedi 17 colos könnyűfém felni is sokat dob a külső megjelenésen, míg belül az elegáns bőrülések és a bőrkormány ad a luxus érzést. A Fiat 124 Spider S-Design automata klímát és Keyless Go rendszert kapott, ami passzol a gép eleganciájához. 

Fiat 124 Spider S-Design hátulról

A motorháztető alatt egy turbófeltöltős 1,4 literes négyhengeres motor duruzsol, ami 140 lóerőre (103 kW) és 240 Nm nyomatékra képes. Ezzel az erőforrással és a hatfokozatú kézi sebességváltóval az olasz roadster 7,5 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/órára, ha nem vagy ijedős, akkor pedig akár 215 kilométer/órával is száguldhatsz vele.  

Fiat 124 Spider S-Design oldalról

A spéci Spider a Genfi Autószalonon csatlakozik a már korábban bemutatott 2018-as Fiat 500X S-Design és Fiat Tipo S-Design modellekhez. A Tipo S-Design a Fiat „Metropoli szürke” színét kapta, amin jól mutatnak a fekete kiegészítők, a bixenon fényszórókkal és a 18 colos kerekekkel pedig még erre a nem túl izgalmas kocsira is sikerült némi stílust ráragasztani. Az „öltönyös” Tipóhoz az 1,6 literes Multijet turbódízel erőforrást ajánlja a Fiat, ami 120 lóerőre (88 kW) és 320 Nm nyomatékra képes. Ezt egy kettős tengelykapcsolású automata sebességváltó (DSG) egészíti ki.

Fiat 500 S-Design, Fiat 124 Spider S-Design, Fiat Tipo S-Design

És persze nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy az S-es modellek megkapták a Fiat saját 7 colos HD Live Uconnect Infotainment rendszerét, ami az Android Auto és az Apple CarPlay rendszerekkel egyaránt kompatibilis.  Ez utóbbi azért fontos, mert az autó számos funkciója mobilalkalmazáson keresztül vezérelhető, de nekem a műholdas rádiószolgáltatás is nagyon bejön, amivel bárhol elérhető a kínálatban szereplő 150 rádióadó mindegyike.

Forrás:

További autós hírek

Kukásautó és menetrend szerinti trolibuszjárat ütközött össze még szombaton Milánóban. Elképesztő sebességgel csapódott a kukásautó oldalról a buszba, ami a…

Még mellette sem szívesen parkoltunk volna, hiszen a sofőr – érthető indulatai ellenére – egy igazi dühöngő őrült, aki kezelésre…

Egy román “horror karaván”, az MO-ról lehajtva, a 7-es útra balra kanyaradó sávból, piros lámpánál jobbra kanyarodik. (szerencsére baleset nem…

A beleset-megelőzés, a rendőrség egyik hivatalos facebook oldala és a PoliceHungary YouTube csatorna posztolta ki azokat a jeleneteket egy videócsokorban,…

Kereskedelmi forgalomban várhatóan 2021-ben kapható majd, de valaki már csapatja vele 🙂 A durván 3 hete leleplezett monstrum most közúton…

Kapcsolódó írások

2019. március 06.
A világ egyik legnagyobb Autószalonjára több gyártó is kihozta a jelenlegi Formula 1-es versenyautóját
Ezért ne hagyd a nagymutert a kocsiban a napon - VIDEÓ
2018. augusztus 11.
Tudtuk, hogy rossz lesz, de nem, hogy ennyire!
Új elektromos szupersportautó: Dendrobium
2017. március 01.
Új szereplő lép be az elektromos szupersportautók piacára, mégpedig a szingapúri Vanda Electric vállalat a Dendrobium nevű autójával
Genfi Autószalonos Tinder-játék!
2018. március 11.
A Genfi Autószalonon az autógyártók színe-java képviseltette magát. Az Alapjárat stábja már elmondta véleményét a látottakról, most rajtad a sor: ízlésednek megfelelően húzd jobbra vagy balra a 15 autót Genfben debütáló gépet!