Újabb képeken a BMW Z4 2019-es modellje

Frissítve:
2018-09-18, 22:00

A harmadik generációs Z4-est Pebble Beach-en mutatják meg néhány napon belül.

A Monterey autós hét kezdete előtt nem sokkal újabb képek szivárogtak ki a BMW Z4 következő szériájáról. A Toyotával azonos platformon fejlesztett modell eddig csak kémfotókon volt látható, most azonban többet mutattak meg belőle. A Suprával hamarosan közös gyárban készülő roadster izgalmas vonalakat mutat, a korábbi látványtervekhez képest nem sokat változtattak rajta.

BMW Z4 2019-es verzió, piros színben, elölről fotózva.

A jelenlegi Z4 2009-ben debütált, és az ötödik generációnak számít a Z-kódjelű modellek közt. Egy igazán elegáns roadster képét mutatta, ám híján volt az izgalmaknak, és a vezetési élmény tekintetében sem nyújtott maradandót. Ezzel szemben a Toyotával kooperációban készülő 2019-es modelltől sokkal többet vár el a BMW.

A második szériás Z4 bemutatása óta csaknem egy évtized telt el, ez alatt a BMW formanyelve is sokat változott. Az autó orrán széles, méretes veséket látunk, melyek a fekete keretnek köszönhetően még nagyobbnak tűnnek. A fényszórók alatt nagy beömlők kaptak helyet, az autó orra pedig egy kicsit a Fiat 124 Spiderre emlékeztet.

BMW Z4 2019-es verzió, piros színben, hátulról fotózva.

Az első kerekek mögé kopoltyúkat vágtak, mely fölött karakteres övvonal indul és egészen az autó hátuljáig nyúlik. A farrészen vékony, bumerángszerű lámpákat látni, a hátsó kerekek mögé pedig szintén méretes légcsatornák kerültek. Az autó belteréről nincsenek képek, de a BMW feltehetően telepakolja majd a legfrissebb technikai újdonságaival.

A kocsin az M40i-felirat szerepel, mely szerint a kínálat csúcsán levő M-széria modelljét ábrázolják a képek. A többi verzió motorizáltságáról és hajtásláncáról nincsenek pontos információk, de az valószínűsíthető, hogy a Z4 M40i-be az a 350 lóerő körüli teljesítményű, 3.0 literes turbós sorhatos motor kerül majd, mely az M240i-ben is dolgozik. Ehhez pedig 8 fokozatú automata váltót kapcsol a bajor gyártó.

BMW Z4 2019-es verzió, piros színben, oldalról fotózva.

A Z sorozat első tagja az E30 alapokon 1989-ben megjelenő Z1 roadster volt, mely az egyedi ajtajáról lett híres, mely a klasszikus nyitási mód helyett a „küszöbbe süllyedt”. A 2.5 literes sorhatos motorjához ötfokozatú manuális váltó társult. A jelenlegi Z4 M változatában 3.0 literes duplaturbós blokk dolgozik, ám az autó nem hozott akkora sikert, mint azt várni lehetett. Ezt kellene az új szériának túlszárnyalnia, az adottságai mindenesetre megvannak hozzá.

Forrás:

Címkék:

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
Megjártuk a Budapesti Auto Show-t! - GALÉRIA
2017. október 27.
Az ötödik alkalommal megrendezett cégautó konferencia idén magával hozta többek között a Peugeot, BMW, Opel és a Nissan modelljeit is. De vajon mit tartogatott még a seregszemle?
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!
2018. december 29.
1978-ban a Lamborghini, BMW és az ItalDesign közösen megalkották a valaha volt egyik legjobb BMW-t, az M1-t. 1978 és ’81 között a versenypályákon hódított, ma a gyűjtők nélkülözhetetlen darabja