Újabb képeken a BMW Z4 2019-es modellje

Frissítve:
2018-09-18, 22:00

A harmadik generációs Z4-est Pebble Beach-en mutatják meg néhány napon belül.

A Monterey autós hét kezdete előtt nem sokkal újabb képek szivárogtak ki a BMW Z4 következő szériájáról. A Toyotával azonos platformon fejlesztett modell eddig csak kémfotókon volt látható, most azonban többet mutattak meg belőle. A Suprával hamarosan közös gyárban készülő roadster izgalmas vonalakat mutat, a korábbi látványtervekhez képest nem sokat változtattak rajta.

BMW Z4 2019-es verzió, piros színben, elölről fotózva.

A jelenlegi Z4 2009-ben debütált, és az ötödik generációnak számít a Z-kódjelű modellek közt. Egy igazán elegáns roadster képét mutatta, ám híján volt az izgalmaknak, és a vezetési élmény tekintetében sem nyújtott maradandót. Ezzel szemben a Toyotával kooperációban készülő 2019-es modelltől sokkal többet vár el a BMW.

A második szériás Z4 bemutatása óta csaknem egy évtized telt el, ez alatt a BMW formanyelve is sokat változott. Az autó orrán széles, méretes veséket látunk, melyek a fekete keretnek köszönhetően még nagyobbnak tűnnek. A fényszórók alatt nagy beömlők kaptak helyet, az autó orra pedig egy kicsit a Fiat 124 Spiderre emlékeztet.

BMW Z4 2019-es verzió, piros színben, hátulról fotózva.

Az első kerekek mögé kopoltyúkat vágtak, mely fölött karakteres övvonal indul és egészen az autó hátuljáig nyúlik. A farrészen vékony, bumerángszerű lámpákat látni, a hátsó kerekek mögé pedig szintén méretes légcsatornák kerültek. Az autó belteréről nincsenek képek, de a BMW feltehetően telepakolja majd a legfrissebb technikai újdonságaival.

A kocsin az M40i-felirat szerepel, mely szerint a kínálat csúcsán levő M-széria modelljét ábrázolják a képek. A többi verzió motorizáltságáról és hajtásláncáról nincsenek pontos információk, de az valószínűsíthető, hogy a Z4 M40i-be az a 350 lóerő körüli teljesítményű, 3.0 literes turbós sorhatos motor kerül majd, mely az M240i-ben is dolgozik. Ehhez pedig 8 fokozatú automata váltót kapcsol a bajor gyártó.

BMW Z4 2019-es verzió, piros színben, oldalról fotózva.

A Z sorozat első tagja az E30 alapokon 1989-ben megjelenő Z1 roadster volt, mely az egyedi ajtajáról lett híres, mely a klasszikus nyitási mód helyett a „küszöbbe süllyedt”. A 2.5 literes sorhatos motorjához ötfokozatú manuális váltó társult. A jelenlegi Z4 M változatában 3.0 literes duplaturbós blokk dolgozik, ám az autó nem hozott akkora sikert, mint azt várni lehetett. Ezt kellene az új szériának túlszárnyalnia, az adottságai mindenesetre megvannak hozzá.

Forrás:

Címkék:

További autós hírek

2012 november 1-től lett kötelező az új autók esetében a gyári nappali menetfény. Sajnos ez a legtöbb típusnál CSAK ELÖL VILÁGÍT motorindítást követően...

Terjed a neten egy sztori, amit most már mi is megosztanánk, bár elég furcsa… Ám ha igaz, akkor imádjuk :)))) A történetet a...

Olvasónk hívta fel a figyelmünket egy általa rögzített videóra. Sajnos előfordul, hogy a rendőri állomány bizonyos tagjai időnként nem viselkednek példamutatóan. A fedélzeti...

Teszi fel a kérdést és foglalja össze a legfontosabb tudnivalókat a portfolio.hu 14-i cikke. Írják: “Az új főpolgármester programja érintheti a Budapesten közlekedők,...

A kellemetlen esetre szeptember 23-án került sor, amikor egy idős nő félre állt a járművével, hogy szemügyre vegye az út szélén árusított tojásokat, a...

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
Megjártuk a Budapesti Auto Show-t! - GALÉRIA
2017. október 27.
Az ötödik alkalommal megrendezett cégautó konferencia idén magával hozta többek között a Peugeot, BMW, Opel és a Nissan modelljeit is. De vajon mit tartogatott még a seregszemle?
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!