2020. július 13. | 16:31

Talán még mindig menőbb, mint az új Defender.

A Land Rover Defender legújabb generációja számos érdekes kütyüt, vezetéstámogatót és kényelmi berendezést tartalmaz, de azt gondolom, hogy az off-road világért rajongó lelkek nagy része továbbra is a klasszikus Defenderben hisz. Ha pedig fontos a megjelenés, akkor érdemes az Osprey Custom Cars csapatához fordulni, akik a képek alapján tudják, hogy hogyan is kell rendesen restaurálni egy klasszikus terepjárót.

Legutóbbi projektjükben ezt a rövidebb, Defender 90-est építették újjá, igazán kívánatos kék fényezést adva neki. Kahn wide body kitet és Kahn-X hűtőrácsot kapott, 18-as AT-s gumik találhatók a felniken, továbbá  LED-es első fényszórók vannak elöl. A barna tetőborítás természetesen passzol a bőr belsőhöz, elöl fűthető, gyémántvarrással készült üléseket találni, immáron a klímapanelt is bőrbe húzták. Apple Carplay és bluetooth csatlakozás is elérhető az érintőkijelzőn, van tolatókamera is, de még szerencse, hogy az eredeti fakormány megmaradt.

A motorháztető alatt egy Corvette-féle LS3 V8-as motor lapul, a 6,2 literes egységből 430 lóerő és 570 Nm-es maximális nyomaték csalogatható elő, mindezt egy hatfokozatú automatán keresztül. A Defender alatt Terrafirma felfüggesztés dolgozik, az alváz galvanizálva lett, és rendes alváz- és üregvédelemmel látták el.