2021. július 23. | 15:32

A 911-es Porsche mindenhogy jól mutat.

Shota Imotót 911-esének építése során nem az RWB (Rauh Welt Porsches) stílus inspirálta, nem igazán jöttek be neki a túlzóan széles karosszériaelemek. Gyakorlatilag gyári kinézetű maradt az autója, minimálisan ugyan, de megdolgozátk a sárvédőket, néhány aerodinamikai elemet lecseréltek, friss fényezést kapott az autó és persze egy feltűnő felniszettet, lufis futóművel.

Az első lökhárító és spoiler a GTS versenyautóról származik, az oldalsó elemeket a Techart szállította, a hátsó spoiler pedig egy kései 997-esről való. A Pokal GRB02 kerekek 19 méretűek, a levegős futómű pedig az Air Lift 3P és a Ploom Air rendszereiből építkezik. Skid Racing lengőkarokat kapott, a felső lengőkart rövidebbre szabták a megfelelő kerékdőlés és illeszkedés érdekében.

Az autó 380 lóerő környékén teljesít, de a tulajdonos elmondása szerint élete végéig szeretné csiszolni az autót, így vélhetően a teljesítmény növelésére is ráállnak hamarosan. A beltér két Bride Histrix kagylóülést kapott, Renown kormánykereket, a hátsó üléseket pedig kihajították. Shota Porschéja egy igazán üdítő példa arra, hogy nem mindig kell a külcsínt túlzásba vinni, elég ha egy ütős felnit rakunk a porig ültett autónkra – persze minden stílus és ízlés kérdése.

Ha más Porsche modellek is érdekelnek, ezt a bemutatót se hagyd ki!