A GT4 lényegében egy amatőr bajnokság, ahol szinte gyári autók mennek bebukócsövezve. Ezek a legkevésbé pályára szabott autók a négy szint közül, - melyek a GT1, a GT2, a GT3 és a GT4. – mégis talán ez tükrözi leginkább a versenyzői készségeket. Gyártó vagy csapat is építheti az autót, azonban az FIA mindet felülvizsgálja, hogy a teljesítményben ne legyen nagy eltérés, a már jóvá hagyott technikán nem fejleszthetnek szezon közben. Csökkentve ezzel a kiadásokat. A bajnokságban csak Pirelli abroncsokkal lehet részt venni.

Hétvégén láttam érdekes autókat az időmérők, és versenyek alatt. Például az egyik legérdekesebbek talán a KTM-ek, amelyek kaptak egy zárt kasztnit, egyben felfele nyíló ajtóval aztán hajrá. Továbbá hátul belátni a motortérbe, egy elég ronda, megoldásnak köszönhetően.

Végre láthattam testközelből az új Renault Alpine-t is. Az elődje anno raliban ért el szép eredményeket. Voltak Camarók is, ezen kicsit meglepődtem, mert nem nagyon láttam még GT sorozatban. A BMW-k mellett Porschékat és Aston Martint is lehetett találni a rajtrácson.

Ha mindez nem lenne elég kecsegtető, akkor elárulom, hogy van magyar érdekeltség a sorozatban Mór Csaba személyében.

A szombati és vasárnapi futamon is esett az eső. Az előbbin szabályosan ömlött az eső, annyira, hogy végül le is intették, azonban két fotós ismerőssel kint maradtunk a sikán utáni kanyarban, ahol a fák alatt próbáltunk menedéket keresni, de azért közben fotóztunk. A végeredményeket látva érdemes volt elázni.

Másnap csak szemergett, sajnos az nem volt olyan látványos, mint az előző napi, csupán engem bosszantott az eső.