„Érzéketlen” hirdetése miatt került a kritikák kereszttüzébe az Audi

Kiss Márton újságíró
Közzétéve:
2020-08-05, 11:00

A négykarikások bocsánatot kértek az emberektől.

Az Audi bocsánatot kért a hirdetése miatt, amely miatt a kritikák kereszttüzébe került a közösségi oldalakon. A német autógyártó reklámfotóján egy banánt majszolgató napszemüveges kislány látható, aki egy nagyteljesítményű Audinak támaszkodik neki. Sokak szerint a hirdetés egyszerűen érzéketlen és vállalhatatlan.

Audi-reklám

Főleg a Twitteren támadták az Audit, a felháborodott felhasználók szerint a lányt egy életveszélyesnek tűnő szituációba helyezték el a reklámguruk. A reklamálók azt mondják, hogy az autó sofőrje nem is láthatná a kocsi előtt ácsorgó gyermeket (pedig jól látható, hogy egy ház előtt parkol a verda, nem pedig egy lámpa előtt várakozik az indulásra – a szerk.).

Mások azt hangoztatták, hogy a menő piros verdával és a banánevéssel szexuális töltetet is kapott a hirdetés (mivel állítólagosan a banán és a sportautók a férfi vágy szimbólumai közé tartoznak). Az Audi a következő angol nyelvű szlogennel tette közzé a hirdetést:

„Hagyd, hogy gyorsabban verjen a szíved – minden aspektusban.”

Az Audi elnézést kért a hirdetés miatt, és megígérte, hogy a képet egyetlen reklámkampányban sem fogja felhasználni a jövőben. A vállalat ezen felül azt is elmondta, hogy vizsgálatot indított az ügyben, magyarán valakik csúnyán meg fogják ütni a bokájukat a kép miatt.

Az autós világ friss híreiért tekintsd meg az Alapjárat hírműsorát!

Kapcsolódó írások

Heti autós képgyűjtemény
2017. február 09.
Blogunkon új, könnyed heti rovat indul szórakoztató és informatív képekkel, kötetlen témákban. Érdekességek, humor, motorsport, fotográfia, egyszóval bármi, ami autó.
A NÚSz Zrt. egyik ügyfélszolgálati irodája
2020. március 16.
Ez nem mentesíti az autósokat az útdíj fizetése alól.

További hírek