2020. augusztus 05. | 13:00

A négykarikások bocsánatot kértek az emberektől.

Az Audi bocsánatot kért a hirdetése miatt, amely miatt a kritikák kereszttüzébe került a közösségi oldalakon. A német autógyártó reklámfotóján egy banánt majszolgató napszemüveges kislány látható, aki egy nagyteljesítményű Audinak támaszkodik neki. Sokak szerint a hirdetés egyszerűen érzéketlen és vállalhatatlan.

Főleg a Twitteren támadták az Audit, a felháborodott felhasználók szerint a lányt egy életveszélyesnek tűnő szituációba helyezték el a reklámguruk. A reklamálók azt mondják, hogy az autó sofőrje nem is láthatná a kocsi előtt ácsorgó gyermeket (pedig jól látható, hogy egy ház előtt parkol a verda, nem pedig egy lámpa előtt várakozik az indulásra – a szerk.).

Mások azt hangoztatták, hogy a menő piros verdával és a banánevéssel szexuális töltetet is kapott a hirdetés (mivel állítólagosan a banán és a sportautók a férfi vágy szimbólumai közé tartoznak). Az Audi a következő angol nyelvű szlogennel tette közzé a hirdetést:

„Hagyd, hogy gyorsabban verjen a szíved – minden aspektusban.”

Az Audi elnézést kért a hirdetés miatt, és megígérte, hogy a képet egyetlen reklámkampányban sem fogja felhasználni a jövőben. A vállalat ezen felül azt is elmondta, hogy vizsgálatot indított az ügyben, magyarán valakik csúnyán meg fogják ütni a bokájukat a kép miatt.