2020. augusztus 03. | 05:35

Az Audi A4, ami potens tuning járművé alakult át.

Igényes, összetett, ízléses autót építeni meglehetősen nehéz, ja és persze nem kis mennyiségű pénz és idő szükségeltetik hozzá. Az itt látható autó megépítéséhez hatalmas kitartásra volt szüksége Leonard Ceasarnak, aki minőségi alkatrészekből, saját álmát megvalósítva alakította át ezt a 2010-es Audi A4-et. Leonard mindig is imádta az Audikat, az első épített modellje egy B6-os A4 volt, amivel számos díjat söpört be. Mondhatni tehát, hogy egy jó adag tapasztalattal felvértezve látott neki egy új autó építésének.

A képeken látható B8-as A4 hátulja egy B8.5-ös modellről származik karbon csomagtérajtóval, az autó orra egy B8.5-ös RS4-re hajaz, kiegészítve egy Seibon Carbon motorháztetővel, sőt, az autó teteje és a hűtőrács is szénszálas anyagból készültek, ezeken felül szélesebb karosszériaelemek és karbon diffúzor került a kocsira. A kasztni színéhez illeszkedő 20x12 ADV1 5.0 felnik találhatók az autó alatt, piros csavarokkal, fekete króm szélekkel, ezek mögött az RS5 390 mm-es karbon-kerámia féktárcsái találhatók hatdugattyús nyergekkel.

A fényezés a metallic burgundy egyik árnyalata, ami teljesen más színben tűnik fel attól függően, hogy honnan nézed az autót. A karbon elemek, a kerekek, a beltér tökéletesen passzolnak egymáshoz, még a motorháztető alatt is ügyelt minden részletre a tulajdonos. A mezei 2.0T vagy 3.0T helyett Leonard az RS5 4,2-es V8 kivitelének teljes hajtásláncát átültette az autóba, Kline Performance kipufogórendszerrel és az Eventuritól érkezett karbon szívósorral.

A beltérben RS5 óracsoportot és nem meglepő módon karbonszálas betéteket helyezett el, az alumínium váltófülekkel ellátott kormány az R8 GT-ből van. A Sporter SC ülések a Recarótól érkeztek, a hátsó sort kipakolták, hogy legyen hely a csövezésnek és az öveknek. Leonard a hangrendszerre is nagyon ügyelt, a csomagtérben kapott helyet a három 6, 4 és 2 csatornás Ground Zero erősítő, a réz vezetékek egy Helix hangkártyába futnak, ez továbbítja a jelet a Ground Zero 8 colos mélynyomóiba és a Ground Zero Reference hangszórókba.

Ahogy látod, Leonard tényleg mind részletre kitért, bár látva a módosításokat lehet, hogy megspórolhatott volna némi pénzt és időt, ha egy RS5-öt alakít át. De ez a szép ebben a hobbiban, hogy mindenki saját igényei, anyagi lehetőségei szerint építheti meg álmai autóját. Nem kell Audi-buzinak lenni, hogy elismerjük ezt az autót, hiszen pazar munkát végeztek vele.