2019. október 15. | 20:06

Tömegeket érhetsz el tartósan 10 Ft-os hivatkozáskattintási költség alatt.

Az autók világához szorosan kapcsolódó termékkel vagy szolgáltatással rendelkezel? Szívesen bemutatnád azt egy aktív, dinamikusan növekvő autós közösségnek? Akkor jó helyen jársz!

Miért éri meg az Alapjárat Facebook oldalán hirdetnem?

Az Alapjárat Facebook oldalán kifejezetten olyan személyeket érhetsz el, akiknek ereiben benzin, dízel vagy elektromosság csörgedezik. Oldalunkat több mint 127 ezren kedvelik, és ez a szám napról napra növekszik!

Ezt a 127 ezer fős közösséget 3 év alatt építettünk fel kockáról kockára, soha nem vásároltunk egyetlen indiai követőt sem. Használd ki ezt az aranybányát, és érj el hihetetlen tömegeket a célközönségedből azonnal!

Bár a Facebook maga is felkínálja a vállalkozások számára az automatikus kiemelés lehetőségét, ezek a megoldások jellemzően nem költséghatékonyak. Az automatikus hirdetéselhelyezés és licit koránt sem éri el azokat az eredményeket, amiket szakértő csapatunkkal szállítani tudunk neked. Miért bíznád egy algoritmusra a hirdetést és fizetnél többet egy kattintásért? Ugye te sem szeretnéd szórni a pénzed feleslegesen?

Professzionális marketing csapatunk segít neked elérni a lehető legolcsóbb átkattintási költséggel a legtöbb potenciális ügyfelet, így tartósan 10 Ft alatt maradhat a CPC-d (a hivatkozáskattintások átlagos költsége). Ha igazán jó a kreatívod, a posztodra érkező hozzászólásoknak, megosztásoknak és lájkoknak köszönhetően ráadásként több tízezer személyt érhetsz el ingyen*.

Kaphatok segítséget a hirdetés elkészítéséhez?

Természetesen! Tapasztalt fotósaink, operatőreink és szövegíróink készséggel állnak rendelkezésedre.

Te döntöd el, hogy egyetlen képre, egy galériára vagy mozgóképre van szükséged, ennek fényében ha igényled, a termékedről vagy szolgáltatásodról olyan felvételeket készítünk, ami várhatóan a legjobb eredményeket éri majd el.

Mennyibe kerül egy hirdetés az Alapjárat Facebook oldalán?

Az alapár 30 ezer forint+ÁFA összegtől indul egy Facebook poszt esetében. Konkrét árat nem tudunk írni anélkül, hogy ne tudnánk az igényeidet és azt, hogy mekkora büdzsét szánsz reklámra.

A hirdetés költsége nagymértékben függ attól, hogy kész anyagot szeretnél közzétenni, vagy a hirdetés elkészítésében is szeretnéd, ha segítenénk. 

Láthatnék egy sikeres kampányra példát?

Ez magától értetődő! A Magyar Autókereskedőház Zrt. felkérésére a Tesla.hu weboldalra indítottunk egy kampány 2019. július 31. és 2019. augusztus 15. között.

A megállapodás konkrét időtartamra szólt, a főbb számadatok a következők:

  • Elköltött összeg: 121 880 Ft
  • Megjelenés: 354 805
  • Elérés: 229 374
  • Hivatkozás kattintás: 16 941
  • Hivatkozás kattintás költsége: 7 Ft
  • Átkattintási arány: 4,63%

Amint láthatod, hosszabb időintervallum és viszonylag nagyobb elköltött összeg sem volt akadálya annak, hogy stabilan masszívan az ipari sztenderdnek számító 10 Ft alatt tarsuk a hivatkozás kattintás költségét.

Amennyiben kisebb vállalkozásod van, és kisebb büdzséből gazdálkodnál, nem probléma, de természetesen nagyobb költségű kampányok indítására is van lehetőséged.

Megtudhatok többet az Alapjárat Facebook közösségéről?

Keresd fel weboldalunkon található médiaajánlatunkat, ahol akár már most azonnal tájékozódhatsz a számokról.

Mik a teendőim, ha nálatok szeretnék hirdetni?

Vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal az info@alapjarat.hu címen. Ha komolyak a szándékaid, tartózkodási helyedtől függően személyes találkozó vagy Skype/telefonbeszélgetés segítségével egyeztetjük a részleteket.

Ha sikerül megállapodnunk, megkötjük a szerződést, és kezdődhet is a közös munka!

*A Facebook posztok kétféleképpen érhetik el a felhasználókat, organikusan, azaz fizetés nélkül, valamint hirdetés útján. Az alapáron túl organikusan elért emberekért nem számítunk fel pluszköltséget, ezek az elérések tehát számodra teljes mértékig ingyenesek.