Mindeközben a Facebookon 7,7 millió embert értek el bejegyzéseink.
3,2 millió weboldal megtekintés júliusban
Weboldali látogatóink száma 633 ezerre rúgott július folyamán. Az 1,4 millió elindított munkamenet 3,2 millió oldalmegtekintéssel párosult, olvasóink átlagosan 2,25 oldalt tekintettek meg tehát munkamenetenként.
Olvasóink közel fele Budapestről keresi fel az alapjarat.hu webhelyet. Közönségünk 81%-a férfi, életkor tekintetében pedig a 25-44 éves korcsoport 70%-os aránnyal képviseli magát a Google Analytics becslése szerint.
Forgalmunk 64%-a érkezett a Facebookról. Nőtt a direkt és az organikus forgalmunk százalékos aránya is, csakúgy, mint az ajánlások útján érkező látogatók aránya.
- Facebook: 64,2%
- Direkt: 15,5%
- Organikus: 16,5%
- Ajánlás: 3,8%
Az Alapjárat már a harmadik legnagyobb autós oldal a Facebookon
Facebookos közösségünkhöz 8402 fő csatlakozott július során, s nemrég meghaladta oldalkedvelőink száma a 110 ezret. Jelenleg az Alapjárat a harmadik legnagyobb magyar autós oldal a kék óriáson, de aligha marad ez már sokáig így, hiszen a fejlődés üteme alapján az év végéig elérhető a második hely.
Bejegyzéseink 7,7 millió embert értek el a legutóbbi hónap során, amely 1,8 milliós bejegyzésaktivitással párosult.
Veterán videóval vonzott új feliratkozókat YouTube csatornánk
YouTube feliratkozóink száma több mint 1000 fővel gyarapodott, így már közel 8000 emberhez jutnak el rendszeresen friss videós anyagaink. Hétről hétre megjelenő autós hírműsorunkat immáron rendszeresen több ezren nézik, van, amelyiket már közel 10 ezren láttak.
Autó bemutatóink közül a veterán Zaporozsecet bemutató kisfilm hasított a legjobban, mely július 26-a óta 66 ezer megtekintést számlál. A videóban maga a tulajdonos mesél a járgányról.
Az Alapjárat az Instagramon
Instagram oldalunk - mely a második legnagyobb az online autós portálok tekintetében - 19 400 követőt jegyzett július végén. A fix posztok mellett a sztoriba is rendszeresen kerül fel tartalom, különösen a hétvégéken érdemes rendszeresen vetni rá egy pillantást.