2019. október 04. | 14:54

Több mint 500 panasz futott be az olajvállalathoz.

Gőzerővel dolgoznak a Shell munkatársai azon, hogy felvegyék a kapcsolatot azokkal az autósokkal, akik önhibájukon kívül rossz üzemanyagot tankoltak az autójukba a vállalat Füredi úti töltőállomásán.  

Mint ismert, szeptember 20-án az üzemanyagok kiszállítása során a gázolaj helyett benzin, a benzin helyett gázolaj került a Füredi úti töltőállomás föld alatti tartályába. Emiatt rengetegen tankoltak rossz helyen rossz pillanatban, a Shellhez már több mint 500 bejelentés befutott. A vállalat munkatársai gőzerővel dolgoznak a feldolgozatlan ügyeken, a Shell már háromszáznál több autótulajdonossal felvette a kapcsolatot.

Az ügyben lefolytatott gyors vizsgálat egyébként bebizonyította, hogy az üzemanyagok cseréjében a fuvarozó cég hibázott, és a felcserélés az üzemanyag felvételekor, már a depóban megtörtént.

Ez persze nem vigasztalja a pórul járt autósokat, akik legalább annak örülhetnek, hogy a kifizetések is megkezdődtek, azt biztosan kárpótolja a Shell, aki megőrizte a tankolás után kapott számlát. A kártérítések kapcsán pontos összegről nem volt hajlandó nyilatkozni a Shell, mivel szerinte az bizalmas üzleti információnak számít, ami csak rá és a fuvarozó cégre tartozik. Ugyanerre hivatkozva az okozott károk kapcsán sem volt hajlandó konkrét számot elárulni az olajcég.

A Shell egyébként tanult a kínos malőrből. Példának okáért elrendelte, hogy a jövőben egy tankerre különböző üzemanyagokból nem lehet azonos mennyiséget tölteni, mivel így könnyebben kiderülnek a hasonló baklövések.

Ha érdekelnek az autós világ legújabb hírei, nézd meg az Alapjárat megújult hírműsorát!