2019. július 24. | 13:26

Egy statisztika szerint egyértelmű az autógyártók közötti rangsor

Sokan vannak úgy vele, hogy igyekeznek többféle autót kipróbálni életük során, hiszen a változatosság néha gyönyörködtet. Vannak azonban olyanok, akik ragaszkodnak a jól bevált dolgokhoz, és mindig ugyanattól a gyártótól vásárolnak autót. A J.D. Power kutatásából az derül ki, hogy az USA-ban a luxusmárkák közül a Lexus tulajok a leghűségesebbek, közülük ugyanis 47,6% autóváltáskor is ugyanazt a márkát választja. A második helyen a Mercedes vevőköre szerepel 44,2 százalékkal, míg a harmadik a BMW hívei lettek 43,6 százalékkal.

A prémiumgyártók közül az Infiniti és a Jaguar vásárlói ragaszkodnak legkevésbé a brandjükhöz, hiszen a statisztika szerint az Infiniti tulajok mindössze 32,1, míg a Jaguarosok 20,6 százaléka vesz újra az adott márkától autót.

A tömeggyártók közt azonban nagy meglepetés volt tapasztalható, hiszen itt a Subaru végzett az élen 61,5 százalékkal. Ezt követte a Toyota 59,5-tel, majd pedig a szintén japán Honda következett 57,7 százalékkal. Ebben a kategóriában a Fiat, a Chrysler és a Smart zárja a sort.

Nem véletlen, hogy szeretik a Lexus-t a vásárlók, korrekt járműveket raknak össze. Nézd meg ebben a videóban, ahogy Adri az új ES-t teszteli!