2019. december 09. | 08:40

A járműkiállítások népszerűsége egyre csak csökken és csökken.

A digitális korszakban az autó kiállítások egyre kevésbé népszerűek az autógyártók körében, akik inkább önálló bemutatókat rendeznek és marketingre költik azt a több millió dollárt, amit a pár napos kiállítás felemésztene.

A Mercedes úgy döntött, hogy nem vesz részt a 2019-es Detroiti és Chicagói Autószalonon, illetve a 2020-as New York-i Autószalonon sem lesz standjuk. Az AutoNews szerint a német cég nemet mondott az áprilisi rendezvény szervezőinek. A döntésnek nem örültek a helyi kereskedők, rossz lépésnek tartják azt.

„A New York Autószalon kihagyása rossz döntés a Mercedes számára, ha figyelembe vesszük, hogy más luxusmárkák, például az Audi és a Lexus nagy mértékben van jelen. Ez egy verseny, amiből kimaradni hatalmas hiba” – mondta egy keleti partvidéki Mercedes-kereskedő, aki anonim akart maradni.

Mark Scheinberg, a NY Autószalon elnöke szerint hatalmas érvágás ez a kereskedőknek, akik elég vehemensen fejezték ki egyet nem értésüket és remélik hamarosan megváltozik a marketingstratégia. Erre minden esélyük megvan, hiszen a Mercedes még nem nyilatkozott a Los Angeles-i Autószalonon való részvételről.

Az autós világ friss híreiért nézd meg az Alapjárat hírműsorát!