Pályázgatáshoz: BMW M2 CS Racing

Közzétéve:
2019-11-11, 14:40

Az új BMW M2 CS műszaki alapjaira épül a sorozatgyártás-közeli versenyautó.

A bajorok nem is olyan rég rántották le a leplet a BMW M2 CS-ről, most viszont megérkezett az M2 CS Racing, mely versenyautóval a sportág berkein belül megfizethető belépőt kínálnak azon pilótáknak, csapatoknak, akik belekóstolnának a pályaversenyzésbe is.

BMW M2 CS Racing

Az M2 CS műszaki alapjait és a BMW M4 GT4-es versenyautóval megszerzett tapasztalatokat ötvözték tehát. Az M2 CS Racing 95 000 euróról indul Németországban. 3,0 literes, sorhatos benzinmotor található benne, ami a versenyosztály szabályai szerint 280 lóerő és 365 lóerőt között állítható, a csúcs forgatónyomaték 550 Nm, amelyet egy hétfokozatú, motorsport-szoftverrel optimalizált duplakuplungos automataváltó továbbít a kerekek felé. A motorvezérlőelektronika az M4 GT4-ből érkezett, a fedélzeten található motorsport-specifikus blokkolásgátló és menetstabilizáló, alapfelszereltségnek számít az önálló hűtésű, mechanikus Drexler differenciálmű és a típus-specifikus kardántengely, a tető pedig a sorozatgyártásban kínált modellváltozathoz hasonlóan szénszálból készül.

BMW M2 CS Racing 2020

A futómű három fokozatban állítható versenysport-stabilizátorokkal, ZF Sachs motorsport-lengéscsillapítókkal, háromállású sportrugókkal és spéci kormányösszekötőkkel van ellátva. Az alumíniumból készült, 18 colos keréktárcsákon Michelin slick 27/65-18 S9L gumiabroncsok feszülnek, ezek mögött a hatdugattyús Alcon féknyergek elöl, hátul négydugattyús megoldással fékezik a 380 milliméteres tárcsákat. A beltérben légkondicionáló, Sabelt Taurus XL kagylóülések, Schrith hatpontos biztonsági övek, IM MXG 1.2 Racing Dash műszerfal található, opcionálisan Recaro P 1300 GT versenyülések, Race taxi ülés és ivórendszer is kérhető hozzá.

BMW M2 CS Racing & M2 CS

A BMW M2 CS Racing bemutatkozását hosszas tesztidőszak előzte meg a franciaországi Miramas és a portugáliai Portimão versenypályáit megjárva első ízben a Nürburgringen megrendezett VLN Endurance Championship ötödik futamán tűnt fel. 2020 közepén kezdhetik meg a kiszállítást az ügyfeleknek, de már dolgoznak a teljesítményfokozó csomagon, amely 450 lóerőt tudhat.

Forrás:

BMW

További autós hírek

Gyalogátkelőhelyen gázolt el egy idős asszonyt egy negyvenöt éves Nógrád megyei nő. Mivel a baleset körülményei miatt elrendelt pályaalkalmassági vizsgán…

A HVG egyik olvasóját nem kicsi meglepetés érte ma. Egy kapuvári parkolóban, fizető övezetben hagyta autóját, miután parkolójegyet vett és…

Már a rendszámnál akadtak gondok a fejben: Alfagirl!??? Nyilván akár lehetett valami “izomagy reklám” megrendezett videó, amit sejtet a rendszám,…

Az Electrec szúrta ki, hogy nemrég nyilvánosságra hozták a Tesla egyik idén benyújtott szabadalmát, ami “A járművek és a napelemek…

Egy amerikai férfi driftelve próbált elhajtani egy arizonai benzinkútról tankolás után. A manőver közben elveszítette az uralmát a Ford Mustangja…

Kapcsolódó írások

McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!
2018. december 29.
1978-ban a Lamborghini, BMW és az ItalDesign közösen megalkották a valaha volt egyik legjobb BMW-t, az M1-t. 1978 és ’81 között a versenypályákon hódított, ma a gyűjtők nélkülözhetetlen darabja