Azért a komfortérzettel akadtak bajok, különösen nagyobb sebességnél.
Az elektromos autózás mellett egy másik technológia is serényen bontogatja szárnyait: a légmentes, avagy defektbiztos gumiabroncsokról van szó. A Michelin néhány éven belül kereskedelmi forgalomba szeretné hozni az UPTIS néven emlegetett technológiáját, amiről ebben a cikkben írtunk részletesen. A brit Driven Media munkatársai azonban nem akartak várni, ezért homemade abroncsok gyártásába kezdtek, amiket aztán különböző teszteknek vetettek alá.
A gumik előállításához olyan anyagokat használtak, amelyeket jellemzően a helyi barkácsboltban is be lehet szerezni, tehát a gyártási költségek nem rúgtak az egekbe. A légmentes gumik elkészítéséhez a fiúknak szükségük volt egy Ford Mondeóból származó 14 colos acélfelnire, meg néhány csőre, utóbbiak a rezgéscsillapítókat voltak hivatottak helyettesíteni. A rögzítéshez több mint 300 anyát és csavart használtak fel.
A tesztekhez a Driven Media egy Caterham Sevent használt tesztjárműként. Minden egyes kerékre körülbelül 200 kilogramm súly nehezedett - és a házilag fabrikált légmentes gumik ezt könnyedén elbírták. Lassú sebességnél az autóban utazók szerint a légmentes gumik úgy viselkedtek, mint a normál gumik, de ahogy gyorsítottak, úgy váltak egyre nyilvánvalóbbá a nem tökéletes kör alakú gumik furcsaságai. Azok igencsak zajossá váltak, és a komfortérzet is folyamatosan romlott miattuk.
A légmentes gumik azonban fontos gyakorlati teszteken mentek át, amelyek igazolták azok létezési jogosultságát. A szögekkel kivert akadályon történő áthaladás közben például egyik sem lett defektes, illetve a fekvőrendőrökkel és a kátyúkkal szemben is strapabírónak mutatkoztak.