2019. június 21. | 18:41

Facebook oldalunk dinamikus növekedése is szembetűnő a rekordmennyiséget jegyző weboldali forgalom mellett.

Az Alapjarat.hu májusi látogatottsága

Zsinórban másodszor is több mint 500 ezren keresték fel az Alapjárat weboldalát, szám szerint 549 ezer egyedi látogató olvasta cikkeinket. Ami érdekesség, hogy 2,1 millió, azaz közel kétszerannyi oldalmegtekintést hozott május hónap, mint az azt megelőző.

Mélyebben elemezve a számokat, a felhasználók átlagosan 2,23 oldalmegtekintést hoztak össze munkamenetenként, és mindössze 7,27%-ok hagyta el egyetlen cikk elolvasását követően a weboldalt. A közönség összetételét tekintve a nők és a férfiak aránya 18-82%, míg az életkor tortájából a 25-44 év közöttiek hasítják ki a legnagyobb szeletet a maguk 70%-ával.

A forgalom elsődleges forrása továbbra is a közösségi média, százalékokra lebontva így fest:

  • Facebook: 72,3%
  • Direkt: 8,7%
  • Organikus: 15,8%
  • Ajánlás: 3,2%

Rohamléptekkel nő az Alapjárat Facebook közössége

Májusban 10 643 új oldalkedveléssel 85 ezresre nőtt Facebook táborunk. Bejegyzéseink 7,3 millió embert értek el, mindez 1,3 milliós aktivitással párosult, mely a kattintásokat, kommenteket és megosztásokat foglalja magában.

Az Alapjárat Extra nevű Facebook csoportunk taglétszáma is szépen gyarapodott, 5300 fővel kezdtük meg az első nyári hónapot.

YouTube és Instagram jelenlét

A legnagyobb videómegosztó portálon közel 300 ezer percet töltöttek autótesztjeink és hírműsoraink megtekintésével nézőink, ez 75 ezer videómegtekintést jelent. Feliratkozóink száma meghaladta a 7000-et. Mindeközben az Instagramon 18 300 követőre tettünk szert május végéig.

Partnereket keresünk!

Szívesen hirdetnél Magyarország legdinamikusabban fejlődő autós hírportálján? Keress bennünket bizalommal! Ha írsz egy e-mailt az info@alapjarat.hu címre, elküldjük neked a legfrisseb statisztikákat weboldalunk és közösségi oldalaink kapcsán. PR cikken túlmenően más jellegű együttműködésre is nyitottak vagyunk.