Most megtudhatod, milyen korosztályból mennyien böngészik cikkeinket, s közösségünk aktivitására is fény derül
Az Alapjarat.hu weboldali forgalma
Oldalainkat március során naponta átlagosan 6642-en nyitották meg, az egész hónap tekintetében 205 920 egyedi látogatást könyvelhettünk el. Oldalmegtekintéseink száma 384 921-re rúgott, és átlagosan 2:02 percet töltöttek cikkeink böngészésével követőink.
A demográfiai adatokat böngészve az derül ki, hogy nagyjából továbbra is minden ötödik olvasónk a hölgyek táborából került ki. Az Alapjárat weboldalára navigálók több mint kétharmada a 25-44 év közötti sávból származik. A legerősebb a teljes szeletből a 25-34 év közötti korosztály a maga 38,78%-ával, a második pedig a 35-44 éves korosztály 28,45%-kal. A harmadik helyen a 45-54 év közötti korcsoport áll 12,56%-kal, míg a 18-24 éves korosztály 10,64%-át teszi ki látogatóinknak.
Forgalmunk forrásának tekintetében az organikus és a Facebookról érkező forgalom fej-fej mellett haladt:
- 45,5% közösségi média
- 44,3% organikus
- 5,8% direkt
- 4,4% ajánlás
70 ezer fő fölött Facebook követőtáborunk
A kék óriáson tovább növekedett követőink száma. 3781 új kedvelést értünk el 2019 márciusában, ezzel átléptük a 71 ezer Facebook rajongót. Bejegyzéseink 2,4 millió embert értek el e 31 nap során, ami 430 ezer bejegyzésaktivitással párosult. Videóinkra is egyre többen kíváncsiak, 55 682 megtekintést regisztráltunk a legutóbbi hónapban.
Az Alapjárat az Instagramon
Követőink száma több mint 1000 fővel növekedett március soárn, így már 16 ezren láthatják posztjainkat ezen a dinamikusan fejlődő közösségi oldalon. Az AMTS kapcsán számos saját készítésű galériát megosztottunk, s ahogy szaporodnak az események a tavasszal, ezek száma csak egyre növekedni fog.
Új érdeklődők YouTube videóink iránt
A pozitív visszajelzések mellett az új feliratkozók sem maradtak el, az AMTS-nek is köszönhetően 513 új arcot köszönthettünk YouTube csatornánkon. Összesen már több mint 6500 azok száma, akik rendszeresen megtekintik tesztjeinket, videóinterjúinkat és autós hírműsorainkat. Átlagosan 4:04-et időznek rajongóink kisfilmjeink megtekintésével, ami különösen annak fényében szép adat, hogy hírösszefoglalóink inkább az ennél rövidebb videók táborát erősítik.
A legnézettebb videónak márciusban a BMW M550d Touring teszt bizonyult, melyet már közel 14 ezren láttak. Külön öröm, hogy a reakciók 91%-a pozitív és a kommentek sem maradtak el.
Prémium partnereket keresünk!
Ha úgy érzed, szívesen támogatnád az Alapjárat csapatát valamilyen formában, arra kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot! Írj e-mailt az info@alapjarat.hu címre, s ha több statisztikai adatra vágysz, mint amit megtalálsz a weboldalunkon elérhető médiaajánlatban, kérésedre elküldjük a legfrissebb számokat.