Mennyit ér egy nyolc éves, sokat látott dízel Cayenne? És vajon használati értéke arányos-e a piaci értékével? Ezekre kerestük a választ.
Ez a Porsche Cayenne pályafutása során kapott már hideget-meleget, bár fogalmazhatunk úgy, hogy az autóra nem igazán figyeltek oda. A külseje erről máris egész sokat elárult, hiszen találtunk rajta kisebb parkolási sérüléseket, meghúzásokat és lakk kopást is több helyen.
Ez a 4,2-es, V8-as duplaturbós motor 382 lóerőt, és a maga idejében kimagasló, 850 Nm-es nyomatékot teljesít. Ez ma sem piskóta, de 2013-ban a Bentley Mulsanne és a Bugatti Veyron tudott hasonlót produkálni. Ha azonban belegondolunk, hogy a Cayenne S ezen autók árának töredékéért volt kapható, akkor egyből látszik, hogy már újonnan egészen jó ár-érték aránnyal büszkélkedhetett a nemes dízel paripa. Közkedvelt is volt ez a motor, ennek eggyel gyengébb változatát szerelték többek közt a Volkswagen Touaregbe, valamint az Audi A8 és Q7 modellekbe egyaránt.
A Cayenne olyannyira közkedveltté vált, hogy uralkodó pozícióra tört a stuttgarti gyártó termékpalettáján, és mondhatni a legmegfelelőbb pillanatban adott egy hatalmas löketet a Porschénak.
Nézd meg videónkat és kiderül, hogy milyen típushibákra érdemes figyelni!