Panther 6
Az, hogy egy terepjárón, vagy inkább teherautón miért duplázzák a hátsó tengelyt érthető, de az, hogy egy sportkocsin elöl miért van négy, az már nem biztos. Pedig a Panther 6 alapötlete nagyon gyanús, hogy az autósport királykategóriájából, az F1-ből jött.

A weybridge-i székhelyű brit Panther Westwinds cég épp 1977-ben, egy évvel azután mutatta be 6 kerekű sportautóját, hogy az F1-ben hatalmas érdeklődés mellett debütált a dupla első tengellyel szerelt Tyrrell P34.
A Panther 6-ot nem aprózták el, a motorháztető alatt egy 8,2 literes, V8-as Cadillac motort fújtak meg két turbóval, amit egy 3 sebességes automata váltóval szereltek. A kocsi állítólag 322 km/órás végsebességre volt képes, bár erről nincsenek pontos adatok.
Majd’ 5 méteres hossza mellett súlya 1302 kg lett, ami a motor 600 lóerős teljesítményéhez impozáns érték. Az első tenegelypárt 13 colos kerekekkel szerelték, viszont hátul az F1 autóhoz hasonlóan nagyobb, 16 colos kerekek hajtották előre a karosszériát.
Az utasok kényelméről a jól felszerelt beltér gondoskodott az ajtónként elhelyezett telefonnal, a műszerfalba épített TV-vel, elektromos ülésekkel, légkondival. A szabadságérzet fontosságát figyelembe véve kapott lehajtható tetőt, de a zordabb téli időjárási körülményekre gondolva levehető keménytetőt is gyártottak hozzá.
A technikai különlegesség látványos lett, viszont összesen két darabot sikerült gyártani belőle. A bukás oka lehetett a 39 950 fontos ár is, ami akkoriban kb. 40 százalékkal több volt, mint amennyibe a legdrágább Ferrarik és Lamborghinik kerültek. A két autóról fel-fel tűnnek információk, ami alapján arra lehet következtetni, hogy ezek fennmaradtak az utókornak.