Porschék
Michael Jordan Corvette-kollekciójánál talán csak a Porsche sportautókból álló gyűjteménye nagyobb, ugyanis az évek során a kosaras többet is birtokolt. Karrierje elején szerezte az elsőt, a Porsche akkori palettájának egyik csúcsmodelljét: a Porsche 930 Turbo kabrió változatát.
A 930 az alap 911 erősebb változata, de azért jóval a 935-ös modell alatt helyezkedett el, amely a 911 versenypályára készült testvére. Mivel 1989 volt a 930-as utolsó éve, Jordan még idejében szerezte be magának az autót, ami az évek során annyira hozzá nőtt, hogy az Air Jordan 6 cipőt is a 930-asról mintázta, a cipő saroknyelve például az autó hátsó légterelőjét utánozza.
Ahogy az első Corvette-jénél, úgy Jordan legelső Porschéjénél is ügyelt a rendszámtábla kiválasztására: a hófehér sportautó az MJ JJ rendszámot viselte.
Azonban nem ez az egyetlen 91-es modell, amellyel a kosárlabdázó az évek során büszkélkedhetett. Jordan nem is egy, hanem két 997-es tulajdonosa is volt, egy GT2 RS és egy GT3 RS 4.0 is a birtokában volt. A két, versenypályára épített modell közül a GT3 volt az erősebb.
Azonban a sor továbbra sem ér véget, mert Jordan a 911-es családból egy Turbo S modellt is őrizgetett a garázsában. A ’90-es évek egyik legjobbjaként ismert Porsche a gyártó nagyobb turbóját kapta. A hathengeres motor 424 lóerőre volt képes, amely a tíz évvel későbbi modellekhez viszonyítva nagyon is lenyűgöző teljesítmény.
Jordan mindezek mellett egy Carrerát is vett magának, persze ebből sem az alapváltozatot, hanem a GT-t, amely bár nem a versenypályára termett, a hangjához képest a legtöbb versenyautó alig hasonlítható. A V110-es, 5,7 literes, 450 kW-os és 603 lóerős motor eredetileg a Porsche F1-es csapatának készült, de a gyártó végül úgy döntött, hogy belefér az az utcára tervezett Targa-tetős autóba. Az 1270 legyártott darabból nem is meglepő, hogy egyet a világ egyik legnagyobb sportolója vett magához.