BMW 8 (E31)
1992-ben a Chicago Tribune írt arról, hogy a Bulls sztárjátékosa egy eddig nem látott autóval jelent meg az egyik meccsen: egy 8-as BMW-vel, amely 1990 óta volt porondon. Jordan előtte soha nem birtokolt BMW-t, így a hatalmas kupé nagy feltűnést keltett.
És az autó természetesen nem is lehetne Jordané, ha nem térne el az alapmodelltől. Az első generációs 8-as az AC Schnitzer nevű német tuningcég kezelésébe került, akik kicsit módosították az autót és a kosárlabdázó ízlésére formálták: az éjfekete modell saját felniket és hátsó légterelőt kapott.
A Schnitzer főleg a felnikről és az átalakított kipufogóiról ismert, így valószínű, hogy az autó motorjához nem nyúltak hozzá. Az E31 rengeteg variációval volt elérhető, 4,0 literes V8-astól 5,6 literes V12-esig, azt azonban nem tudni, Jordan kocsijában mi zakatolt.
Az E31 alapverziója, a 840 Ci 282 lóerőre volt képes a 4,0 literes motorral, a modellcsalád legmagasabb kategóriája pedig a 850 CSi volt, amelyből csupán 1510 darab készült. Mivel Jordan ezen kocsijáról nem sok dokumentáció maradt fenn, nehéz kideríteni, hogy pontosan melyik modellváltozatot vezette, de talán nem is fontos, hiszen az E31 önmagában is menő.
