Eredmények száraz körülmények között
Száraz körülmények közt nem meglepő módon a viszonyítás kedvéért bevett nyári gumi volt a legjobb, és a szintén ilyen céllal tesztelt téli abroncs a legrosszabb. Most azonban az az érdekesebb kérdés, hogy az egyes négy évszakos gumik hogyan teljesítettek.
A fékutak szempontjából megint a Michelin volt a befutó, ezt követte a Kleber és a Hankook négyévszakosa. A vizen és havon jól produkáló Firestone itt azonban csúnyán elvérzett, a kínai Leao is megelőzte, de a legrosszabb eredményt az Uniroyal érte el, döbbenetes módon még a téli guminál is hosszabb féktávval.
A száraz pályán mért köridők tekintetében a Hankook vitte a prímet, mindössze 75,4 másodperccel. Ezután a Goodyear és a Michelin következett a dobogón. A Toyo és az Uniroyal itt is nagyon leszakadt a mezőnytől, majdnem olyan rossz eredménnyel zártak, mint a téli abroncs.
A tesztpályán mért pontos időeredmények az elábbi táblázatban tekinthetők meg:

Itt pedig a vizes aszfalton mért fékutak következnek 100-ról 5 km/órára:
