Volkswagen Bora
Martin, az autó tulajdonosa 2014 óta építette az atutót annak érdekében, hogy ilyen állapotban és minőségben állíthassa a nagyközönség elé. Volt itt futómű-, fék- és motortuning is.
Az autó alatt Bilstein lufik dolgoznak, valamint kezdetben elöl 19x8,5, hátul 19x10,5 méretű RH Artec kerekeket kapott. Ezeket fogták egy egyedileg készített konzol segítségével a Brembo Z18 nyergek elöl 360-as, hátul 330-as tárcsákkal.
Eltolta a hátsó hidat és a kerekek -5 fok dőlést kaptak. A Borán GLI koptatók és SRS sárvédőszélesítés van, a gyárilag 1,6-os motort pedig egy 1.8T-re cserélte. Belül R32 üléseket próbált ki újrahúzva.
Az autó Lamborghini-sárga színt kapott és utólagos napfénytetőt. Ezután jöttek az új kerekek, amik 3sdm modellek, ráadásul más osztókörrel, így kellett egy kicsit matekozni, hogy felmenjen. Hátul jelenleg -7 fok a kerékdőlés, elöl -1,5 fok. Az üléseket is kicserélte, Recaro Pole Position kivitelekre, egy Polo kormányt tett be és egy TT váltóboxot.
Mindent bőrbe és Alcantarába húztak, van bukócső és négy pontos biztonsági övek. A levegős rendszer elemei a csomagtartóba kerültek, két tartály, két darab 444c kompresszor, Fahrwairk szeleptömb és hardline csövezés.