...annak idején nem állnak le az elektrifikációval. Legalábbis ezt állítja Andy Palmer, a vállalat korábbi igazgatója.
A Leaf 2010-es piacra dobásával a Nissan volt a világon az első márka, amely valóban sorozatban gyártott villanyautót árult. A Nissannak ambiciózus elektrifikációs tervei voltak akkoriban a Leafen túl is, legalábbis ezt állítja a vállalatot akkoriban vezető, és a villanyosítást is támogató Andy Palmer. A cégvezető az Automotive Newsnak arról beszélt, hogy a vállalat vezetése egyszerűen megijedt attól, hogy a Leaf minden egyes kilowattóráján 1000 dollárt (közel 400 ezer forintot) buknak, így már az ő idejében elkaszálták az Infiniti villanyautóját és inkább a hibridekre koncentráltak.
Palmer szerint a Leafen ma már csak 150 dollár körüli lehet a bukó kilowattóránként (kb 60 ezer forint), és ha annak idején végrehajtják eredeti terveiket, akkor a vállalat hasonlóan értékes lehetne, mint most a Tesla. Andy Palmer 2014-ben távozott a Nissantól, majd közel hat évig vezette az Aston Martint. A brit üzletember 2020 óta az InoBat Auto nevű szlovák akkumulátorgyártó cégnél dolgozik, amelynek elnökévé 2022-ben nevezeték ki.