Megkérdeztük a Ferrari Budapest képviseletét, hogy mivel tudják magukat kényeztetni az autóőrült milliárdosok manapság, ha éppen úgy döntenek, hogy a maranellói ménesből vásárolnának egyet. A válaszból kiderült, hogy az igazán prémium ügyfeleknek nem kell katalógust böngészgetni.

A weboldalon bárki végignézheti a kínálatot és összekattintgathatja a magának megfelelő színt, kárpitot, felnit, amit csak szeretne, az árat viszont csak a helyi értékesítő közli majd vele. Itthon most háromféle új Ferrari rendelésére van lehetőség, jöjjenek most ezek!

Ferrari Roma

A Roma 2019-ben debütált, a Ferrari 3,9 literes, V8-as motorjával, ami 612 lóerőt ad le 5750 és 7000-es fordulat között, mellette pedig 760 Nm nyomatékot termel a géptető alatt már 3000-es fordulattól. A 90°-os elrendezésű V-blokk hangja nem csak üres fenyegetés, mert a 4,65 méter hosszú és 1472 kg-os sportkocsit 3,4 másodperc alatt lövi 100 km/órára, ahonnan már csak 5,9 másodperc a 200 km/h és a gyorsulás kitart egészen 320 km/óráig.

Alapára a cikk írásának napján 172 ezer euró (aktuális árfolyamon 68 millió forint) volt a magyar képviseletnél.

Ferrari Roma
Kép: Ferrari

Ferrari 296 GTS

Nem egész egy évvel a 296 GTB bemutatója után került a közönség elé a GTS változat. Ez a gyártó első turbós V6-ossal szerelt nyitott tetős modellje, ráadásul a legelső plug-in hibrid, hátsókerekes spider kivitelben. A két részben lehajló tető a motortér elejébe süllyed, így a V6-os vizuális élményfaktora nem csorbul sokat. A 14 másodperces művelet egyébként egészen 45 km/óráig elvégezhető. A 296 GTS és a GTB is elérhető Assetto Fiorano felszereltséggel is.

Alapára a cikk írásának napján 263 ezer euró (aktuális árfolyamon 104 millió forint) volt a magyar képviseletnél.

Ferrari 296 GTS
Kép: Ferrari

Ferrari 296 GTB

A gyártó második hibrid modellje különlegesen letisztult, a 2,6 méteres tengelytávú autó súlyát nem zavarták össze túlzottan a hibrid hajtás extra kilói, mert önsúlya nem haladja meg az 1470 kilót. A 2996 köbcentis, 120° fokos elrendezésű V6-os teljesítménye a hibrid rendszerrel kiegészítve 830 lóerőre képes 8000-es fordulaton. Emellett 740 Nm forgatónyomaték is támogatja  a gyorsulást 6250-es fordulatszámtól, így a 100-as sprint meg van 2,9 másodperc alatt. Végsebessége 330 km/h, de ami ennél is izgalmasabb, hogy 200 km/óráról 107 méteren megáll.

Alapára a cikk írásának napján 229 ezer euró (aktuális árfolyamon 118 millió forint) volt a magyar képviseletnél.

Ferrari 296 GTB
Kép: Ferrari

A Ferrari ügyfél kényeztetésének high-end szintje nem holmi internetkapcsolat szeszélyeinek kitett weboldali konfigurátort jelent, legyen az bármennyire dizájnos. A Ferrari kínálatának tetejét inkább a limitált szériás darabokat jelentik, azonban ezek nem klasszikus értelemben megvásárolható autók. Ezeket a példányokat a gyártó közvetlenül ajánlja, egy szűkebb műgyűjtő ügyfélkörnek.