Sébastien Loeb – Citroen C4 2006

Loeb 79 rali győzelemmel büszkélkedhet, 2005-2013 között mindössze három aszfaltos versenyt vesztett, 2010-ben 100 pontos előnnyel nyerte a bajnokságot. 2006-ban kihagyta az utolsó négy futamot egy biciklis baleset miatt, de ez sem számított, hiszen 8-at már megnyert előtte.

Colin McRae – Subaru Impreza 1995

A WRC történetének egyik legtehetségesebb, legelhivatottabb pilótájáról van szó. Csupán 1995-ben, 27 évesen nyert bajnokságot, 1993 és 2002 között 25 futamot nyert, 48-szor azonban célba sem ért: sajnos elég sok probléma akadt a Ford Focussal 1999 után.

Walter Röhrl – Opel Ascona 1982

Manapság a Porsche nagyköveteként és a Group B-ben elért eredményei miatt ismert, azonban azt fontos tudni, hogy 1980-ban és 1982-ben már világbajnokságot nyert, előbbit a Fiat 131 Abarth versenyautóval, utóbbit az Opel Ascona 400-assal.

Sébastien Ogier – Volkswagen Polo 2013

Ogier, aki Loeb árnyékában versenyzett? A Volkswagen a Citroenhez hasonló megbízhatósággal rukkolt elő, Ogier pedig hozta Loeb képességeit és precizitását, ezzel négy bajnoki címet söpört be, 31 versenyen négy év alatt 58%-os győzelmi rátával. 2017-ben Fordra váltott, amivel két bajnokságot nyert és tavaly, 2020-ban ismét diadalmaskodott a Toyotával.

Juha Kankkunen – Peugeot 205 T16 1986

Kankkunen négyszeres bajnok volt három különböző gyártóval. 1993-ban dominált leginkább megnyerve a futamok felét, azonban 1986-ban volt a leggyorsabb a Peugeot 205 T16-tal, a Group-B megszűnésének évében.

Tommi Makinen – Mitsubishi Lancer 1996

Colin McRae legádázabb ellenfele Makinen volt, 1996-1999 között négy bajnoki címet nyert a Lancer Evo III-mal, amit később a Mitsubishi el is nevezett a pilótáról.

Stig Blonqvist – Audi Qattro 1984

1971-ben kezdte a versenyzést, amit nem hagyott abba a mai napig. Természetesen a Group-B-ben, 1984-ben autózott a legmagasabb szinten az Audi Quattróval Walter Röhrl, Hannu Mikkola és Michele Mouton mellett. A svéd 12-ből 5 versenyt nyert, ezzel megszerezve egyetlen bajnoki címét.

Carlos Sainz – Toyota Celica 1990

’El Matador’ tavaly megnyerte a Dakar ralit, 57 évesen. A ’80-as évek végén a Lancia három versenyzői és konstruktőri címet zsebelt be, 1990-ben mindenki várta a folytatást. A Toyota ekkor második éve versenyzett és Sainz is újnak számított: természetesen ő nyerte a bajnokságot, 45 ponttal.

Ari Vatanen – Ford Escort RS1800 1981

Talán a Pikes Peak felfutón történt eszeveszett hegymenet és a Peugeot 405 T16 miatt a legismertebb Vatanen, holott van egy rali világbajnoki címe 1981-ből. Valójában 1985-ben is neki kellett volna nyernie, de egy nagy Argentin baleset miatt 18 hónapra kidőlt.

Miki Biasion – Lancia Delta Integrale 1988

Nincs kétség afelől, hogy 1988-1989 között a Lancia dominált a ralisportban, két év alatt mindössze három versenyt vesztettek. Biasion a legjobb autóban ült tehetséges csapattársak mellett, hat versenyből ötöt nyerve 1989-ben.