Az alábbi válogatásban a 2019-es SEMA Show európaiasabb autóit válogattam össze.
Amerikában sok minden más és ezt nem mindig pozitívumként értem, hiszen például autóépítésben nagyon más a szemlélet, ami európaiként meghökkentő és érthetetlen lehet. Találtam egy listát, amiben 50 érdekességet soroltak fel a kiállításról, így először egy nagyon szélsőséges felsorolást szerettem volna összeállítani, Márk azonban elvitt az "élhetőbb" irányba.
Mercedes (1969)
Kezdeném is ezzel az 1969-es Mercedessel, amelyet a Vescio's Customizing alkotott meg és Red Pig 2 névre hallgat. Forgeline felnik és Pirelli gumiabroncsok kerültek alá, a motortérbe pedig egy 6,7 literes, 599 lóerős, Chevy LS V8-as került.
Toyota GR Supra
Az új GR Supra volt a 2019-es kiállítás egyik legnépszerűbb autója. Ez mondjuk nem meglepő, tekintve, hogy mekkora hájp övezte. Legalább 50 különböző adaptáció alapjául szolgált, azonban ez az élénk sárga a 20 colos RSR felnijeivel megfogta a szemem.
Porsche 911 EV
Az EV West egy elektromos autókra szakosodott cég és körülbelül 2 millió forintért átalakítják neked a klasszikus 911-et. Így a motortérbe is pakolhatsz...
Nissan 370Z Time Attack
A Global Time Attack sorozatban fog indulni ezzel a 370Z-vel a Z1 Motorsports, először a SEMA Show-n mutatták meg a nagyérdeműnek. A motortérben található 3,7 literes erőforrást megerősítették, hogy bírja az intenzív igénybevételt.
Datsun 510 Brock Buster (1973)
A Peter Brock BRE Datsun versenycsapata a 70-es években elég sikeres volt, majd elkezdett utcai alkatrészeket árulni, ezeknek egy részét pedig ezen az 510-esen mutatták be. A demóautó sorsa elég hányattatott volt, végül gyönyörűen felújították.
BMW 2002
A Vintage BMW Racing építette ezt a 2002 versenyautót Rial Barnett számára, az Eibach pedig kiállította az autót a SEMA Show-n. Annyira szép, hogy szavakat sem találok rá. Ez az orr rész kifejezetten tetszik.
Tesla Model 3
A SEMA nem csak a kisméretű V8-asokról és a mamut dízel faló szörnyekről szól. Ezt is erősíti ez a Tesla Model 3, ami alá egy elegáns ültető szett került, na meg egy feltűnő fólia.
A végére pedig jöjjön két olyan projekt, ami eltér az alap koncepciótól viszont nem tudtam megállni, hogy kimaradjanak.
Ford F-550 Polar6
A Polar6 egy Ford F-550 4x4 Lariat alapjaira épült, az SMCO 6x6-ra alakította, a Sparks Motors egyedi gyártmányú felfüggesztést készített hozzá és a Camso szállította a speckó gumi lépőket. Hátul pedig még két Camso-lánctalpas Polaris ATV is elfért.
Lamborghini Espada hot rod
Első ránézésre az volt a reakcióm, hogy ez meg mi a f@...? Aztán pedig, hogy ez zseniális, mármint a kreativitás, amiről a Danton Arts Kustoms és a francia Carrosserie Hervé csapata letett az asztalra.
Az autós világ további friss híreiért nézd meg az Alapjárat hírműsorát!