Finom falatok luxusautókkal vértezve - GALÉRIA!

Közzétéve:
2019-04-08, 14:11

Az Infiniti Center Budapest brunch eseményére voltunk hivatalosak, melyet április első hétvégéjén bonyolítottak le

Rozman Árpád, Infiniti márkaigazgató által kaptunk meghívást a rendezvényre, melynek keretén belül ízletes reggelivel, kávéval fogadták az érkezőket, illetve lehetőséget biztosítottak a márka kínálatába újonnan érkező, eddig még nem látott modellek tesztelésére, kipróbálására is.

Infiniti Center Budapest újautó bemutató

Kellemes hely a Váci úti szalon, mindig felhőtlen boldogság örvendeztet, ha arrafelé kell vennem utamat. A kereskedésbe lépve folytonosan friss gumiabroncs- és újautó illat csapja meg az orrom, mintha a bent díszelgő presztízsautók sorra abban a pillanatban gördültek volna le a gyártószalagról, egymás után.

Infiniti QX60 SUV beltér

A márkahűség netovábbjait képviselve voltak olyan VIP ügyfelek, akik saját Infinitijükkel gurultak el a rendezvényre, hogy kipróbálhassák tulajdonukban álló modelljük utódját, vagy esetleg lecseréljék azt egy teljesen más kategóriájú típusra.

Ha már úgy adódott, hogy szombat délelőttünket ott ütjük el Adrival (amit természetesen a legkevésbé sem bántunk), éltünk a lehetőséggel és elvittük egy körre (volt az több is) a Q60-at, illetve annak szöges ellentétét, a QX60-at is megjárattuk.

Infiniti QX60 hétüléses SUV

A Q60S olyan érzéseket keltett életre bennem, amit azelőtt még soha nem volt szerencsém tapasztalni. Nem egyszerű kiírnom magamból, mit is éltem át a volán mögött, de azért teszek egy próbát: a japán sportkupé szíve, a Nissantól származó 3,0 literes hathengeres ikerturbós VR egység egészen 6400-ig elforgatható, gázreakciója valami szürreális volt. Nulláról 5,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a hatalmas féktárcsák pedig pillanatok alatt képesek visszafogni a nagyjából 1 800 kg-mos bódét.

Infiniti QX60 3,5 literes motor felirat

A prémiummárka újhullámos tulajdonságokkal felruházott modelljeit is szemügyre vettük testközelből. A QX60 a Q60-nal szemben a másik véglet megtestesítője volt, benne elegáns kamionsofőrnek érezhettem magam. Európában elsőként a 2019-es AMTS-en debütált a hétüléses SUV, a 3,5 literes V6-os által produkált dallamok simogatták a fülemet. Nem telt sok időbe, mire rádöbbentem, hogy valójában egy 5,0 méter hosszú, 1,7 méter magas monstrummal is lehet felvágósan közlekedni, akárhova besorolni.

gyöngyházfehér Infiniti QX60 szemből

A régi/új ügyfelek arcán elégedettség mutatkozott a próbavezetések után, és ami még ennél is jobb hír - a márka európai létjogosultságát tekintve - az nem más, minthogy az Infiniti a közeljövőben a keleti blokk felé igyekszik orientálódni, várhatóan onnan érkeznek majd hazánkba és egyes országokba a brand nem csupán lélegzetelállító, hanem egyben környezettudatos autócsodái.

Kapcsolódó írások

Buick Roadmaster woody wagon, bordó, olalnézet, elölről, balról
2019. március 29.
82 500 dollárért, vagyis majdnem 22,5 millió forintért kelt el egy Buick Roadmaster kombi az RM Sotheby’s árverésén. Az autónak nem csak a megjelenése, de teljesítménye és története is különleges
1966 Oldsmobile Tornado
2019. április 22.
A General Motors 1966-ban előállt egy teljesen új Gran Turismóval, amit a Ford Thunderbird vetélytársaként képviseltetett. Ő az első generációs Oldsmobile Toronado
1957 Imperial Crown, meggyvörös, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. május 12.
1957-ben az Imperial bemutatta egyik legikonikusabb zászlóshajóját, a Virgil Exner tervezte Crownt. Az autó nem csak méreteivel, de teljesítményével és felszereltségével is túlszárnyalta a kor legelitebb luxusautóit
2019. május 25.
1963-ban a Mercedes bemutatta a valaha volt legelitebb limuzinját, a W100-ast. A luxus csillagból kevesebb, mint 2800 készült, főbb vásárlói hírességek és diktátorok voltak