2024. szeptember 15. | 22:48

A keresőoptimalizálás vagy SEO létjogosultságát ma már egyetlen weboldal vagy webáruház-tulajdonos sem vonja kétségbe, az online marketing térnyerése jól látható és fontossága elengedhetetlen.

Rengeteg marketing szakember kínálja szolgáltatásait, és számos csodafegyver jelenik meg a piacon, amely jelentős bevételnövelést ígér, azonban a tényleges eredmények rendszerint messze elmaradnak az ígéretek mögött. De hogy az online marketingre szükség van a növekedéshez, az biztos. Hogyan válaszd ki, melyik szoftver segíthet?

Cél az élre kerülni

A weben jelenlévő vállalkozások jövője, bevételnövekedése, piaci térnyerése szempontjából lényeges kérdés, hogy milyen helyet foglalnak el a Google találati listáján. Marketing szempontból valamivel könnyebb a dolga azoknak, akik a webáruház bérlés mellett tették le a voksukat, ugyanis ők nem csupán egy webáruház motort kapnak az előfizetési díj ellenében, hanem egyéb támogatást, például marketingeszközöket is.

Hogy milyen tényezőket vesz figyelembe a keresőóriás a találati lista összeállításánál, nem pontosan ismert, de az tudott, hogy 3 területet foglal magába, a technikai SEO-t, a linkmarketinget és az on-site SEO-t. Az első a webáruházmotor, pontosabban annak irányelveken nyugvó kezelésének, vagyis a szakszerű beállításoknak a függvénye, amely segíti a keresőrobotok munkáját. A második egy weboldalon kívüli tényező, és az oldal hitelességét bizonyítja a hivatkozások révén. A harmadik az oldal tartalmi kialakítását jelenti, és összefüggésben van a kulcsszavas keresésekkel. Ezen a területen adódik a tulajdonosok, üzemeltetők legtöbb feladata, de egyaránt mindegyikkel foglalkozni kell!

A tartalommarketing szerepe

A Google a tartalmakra helyezi a legnagyobb hangsúlyt, így ez a terület az, amelyikkel a legtöbbet kell foglalkozni, ha előkelő pozíciót szeretnél megszerezni. Sokan mégis kevés figyelmet fordítanak erre, pedig a keresési kifejezésekre releváns tartalmak gyártásával viszonylag egyszerűen javíthatunk a helyezéseken.

Mivel a rangsorolási tényezők pontosan nem ismertek, a keresőbarát szövegek megalkotásához komoly SEO tapasztalat szükséges, amellyel a mezei felhasználók nem rendelkeznek. Adódik a kérdés, hogy kire vagy mire bízzák ezek megírását? Sokaknak rossz a tapasztalata az ilyen-olyan ügynökségekkel, marketing szakemberekkel, a különféle szoftvereket sem ismerik. Mi tehát a jó megoldás?

 

Tökéletes szöveg szoftverrel?

Az Unas rendszerét használó webáruházak számára olyan szoftver áll rendelkezésre, amely SEO tapasztalat nélkül is lehetővé teszi olyan szövegek előállítását, amelyeket a keresők értékelnek, így előrébb kerülhetnek a listán. Az Unas és leghatékonyabb SEO ügynökség, az ALH Consulting együttműködésének eredményeképp született egyedülálló marketingeszköz, a Seostic, szerkesztés közben valós időben elemzi és pontozza a tartalmakat. Így segítségével magad írhatod a weboldalra kerülő különféle szöveges tartalmakat, az előrelépés pedig garantált.