2023. március 29. | 13:56


Magyarországon minden olyan piaci szereplő jogosult távszerencsejáték szervezésére, amely a jogszabályban előírt feltételeknek megfelel. Kérjük, nézzen utána, hogy ahová regisztrálni készül, az a kaszinó jogszerűen nyújt-e távszerencsejáték szolgáltatást az Ön számára.


Sok benzingőzös álma, hogy kedvenc autója volánja mögé üljön, és rajongó rajongók előtt száguldozzon velük a világ minden táján. Sajnos a legtöbbünk számára ez az álom soha nem válik valóra.

A legtöbben a legközelebb egy videojáték-konzol irányításával jutnak hozzá: az olyan klasszikus versenyjátékok, mint a,

  • Gran Turismo,
  • Colin McRae Rally
  • Forza

az évek során lehetőséget nyújtottak a játékosoknak arra, hogy átélhessék a vágyott életet.

Néhány autó jut eszünkbe, ha versenyzős videojátékokról beszélünk: Chevrolet Camaro, Subaru Impreza, Ford Mustang és Toyota Supra. Ezek a valódi autók a videojáték-gyártó cégek és az autómárkák közötti partnerségnek köszönhetően váltak népszerűvé a játékok világában. Az olyan autógyárak, mint a Chevrolet és a Ford több pénzt költenek arra, hogy járműveik megjelenjenek bizonyos videojátékokban, és az eredmények lenyűgözőek.

Online Kaszinó autóverseny témával

A versenyzésről szóló történetnek nincs vége, hiszen a legtöbb játékos rajong ezért a műfajért, akár alkalmi, akár szenvedélyes játékosok. A fejlesztők által nemrég nyílt meg egy új kategória tere a verseny témájú online kaszinó játékok számára. Az online versenyjátékokban az a jó, hogy otthonoa kényelmében játszhat velük. Csak regisztrálni kell egy játékfiókot egy legális online kaszinó oldalán. Az előnyben részesített online kaszinó új játékosaként olyan lenyűgöző kaszinóbónuszokat is élvezhet, mint például a befizetés nélküli kaszinóajánlatok. A kaszinóbónusz lehetővé teszi, hogy ingyenes nyerőgépes játékokat játsszon és valódi pénzt nyerjen.

A versenyjátékok hatása az autótervezésre

Az autóversenyzés mindig is csodálatra méltó volt - akár részt vesz a franciaországi Le Mans 24 órás versenyén (egy évente megrendezett sportkocsiversenyen), akár a kanapé kényelméből szeretné átélni ugyanazt a lelkesedést egy Gran Turismo, Forza és Need for Speed világhírű versenyjátékban - sosem fog betelni vele!

Az autóipar és a szerencsejáték-ipar között már régóta szívélyes a kapcsolat - és napról napra szorosabbá válik. Egyre több autó jelenik meg videojátékokban, és az autógyártók is egyre gyakrabban hirdetnek videojátékokban.

A statisztikák szerint az amerikai videojáték-ipar értéke 2021-ben 85,86 milliárd dollár volt. Ez a szám idén várhatóan még tovább nő. És mivel a világ az autonóm járművek (amelyeket a videojátékok ihlettek) bevezetésére készül.

A folyamat a képgyűjtéssel kezdődik, ahol végtelennek tűnő képeket kutatnak az egyes modellek külsejéről, utasteréről és belső működéséről. A raliautók esetében ez magában foglalja például Colin McRae 1995-ös bajnoki győztes Subaru Impreza 555-ösének festését. Néha a gyártó átadja az összes szükséges számítógépes tervezési információt - de legtöbbször a csapaton múlik, hogy a dolgok működjenek.

Azok, akik játszottak Gran Turismo- egy versenyszimulációs videojátékkal - valószínűleg tudnak valamit a Lucid Car Configuratorról. A konfigurátor a ray-tracing technológiát használja az autók fotorealisztikus megjelenítéséhez. A Lucid tray-tracing ugyanaz a technológia, amelyet a híradósoknál a tévés karakterek generálásánál is használnak. A képsíkokon pixelként ábrázolt fényutakból generál képeket. A Lucid vitathatatlanul a valaha létezett legfotorealisztikusabb konfigurátor.

 

Marketing és márkaépítés

A videojátékok és a járműgyártók közötti kapcsolat szimbiózisban él - a fiatal fogyasztók megismerkednek olyan járművekkel, amelyeket egyébként talán soha nem vezetnének, még kevésbé versenyeznének. A nagy teljesítményű járművek poszterei generációk óta díszítik a tinédzserek hálószobájának falát, de jó eséllyel a mai poszterek nem az autógyártóktól származnak. Ehelyett olyan videojátékokból származnak, mint a Forza, a Gran Turismo és a Need For Speed. Ahogy az esportok egyre inkább elterjednek, az autómárkák pedig egyre több lehetőséget találnak arra, hogy a játékokon keresztül mutassák be örökségüket.

A játékokkal való partnerség révén az igen hiánypótló autómárkák ismertté válhatnak. A Pagani összefogott az Eden Games játékfejlesztővel, hogy bemutasson egy 2,5 millió dolláros autót a Gear.Club nevű, mobileszközökre szánt versenyjátékban. Miután a Pagani és az Eden Games a közösségi média influencereit Svájcba repítette, a Huayra Roadstert a valóságban és a játékban is bemutatták egy korlátozott ideig.

A McLaren a Logitech G-vel és más márkákkal együttműködve idén belépett az esport-arénába a World's Fastest Gamer versenysorozattal, amelyet az IDEAS+CARS gondozott.

Egy játékos vásárolhat egy eladó Toyota Corollát, miután látta az autót egy videojátékban. Letölthetnek és telepíthetnek egy VR-alkalmazást az okostelefonjukra, hogy felfedezzék az autó funkcióit. A vásárlási döntés meghozatala előtt virtuálisan tesztvezethetik a járművet.

Játéktechnológia és autóipari innováció

A játékfejlesztők most már a versenyzési szórakozáson túlmutatóan keresik a lehetőségeket. A domináns versenyzős videojátékok hamarosan a múlté lesznek. A hangsúly most az egészséges vezetés és a környezetbarátabb módszerek ösztönzésére helyeződik át. A Nissan a Carwings révén máris megadta a tempót. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy a Nissan Leaf EV vezetői a sebesség helyett a vezetési hatékonyságban versenyezzenek. A Carwings versenykategóriái közé tartozik A leghosszabb megtett távolság, a legtöbb mérföld kWh-ként, a legkevesebb energiafogyasztás és a legtöbb megtermelt energia. A Nissan Leaf EV tulajdonosok több mint fele már regisztrált.

A szerencsejátékok és az autóipar közötti kapcsolat napról napra szorosabbá válik. A videojátékok forradalmasították az autókkal való interakciónkat. További, a játékok által inspirált innovációk fognak jönni, és az autórajongók csak jobb élményre számíthatnak a jövőben.

Pexels