2023. szeptember 19. | 11:34

Itt a szeptember, a hónap végén már megjelennek a nagyobb áruházakban a karácsonyi díszek. Ez az első egyértelmű jele annak, hogy bizony vége a nyárnak, és ideje ráfordulni az ünnepi időszakra. Ezért is ajánlott minél hamarabb gondoskodni a céges karácsonyi promóciós ajándékokról.

Miből lehet választani?

Ha megnézzük a Zefi Reklámajándék termékeit, akkor láthatjuk, hogy konkrétan már szinte bármiből lehet céges karácsonyi reklámajándékot készíteni. A promóciós termékek piaca már régen túllépett a notesz-bögre-toll hármasán, és már számtalan lehetőséget kínál minden vállalkozás számára. Fontos a hatalmas kínálat, mivel ahány cég, annyi féle tevékenység és ügyfélkör, amihez szabni kell az igényeket és az ajándékokat.

Ez az egyik első lépés, ha céges karácsonyi promóciós termékekről van szó: meg kell határozni, hogy pontosan kinek akarjuk adni az ajándékokat. Választhatjuk a meglévő ügyfeleket, hogy kifejezzük hálánkat a hűségért. De akár új vevőket is bevonzhatunk ezzel a módszerrel.

Az ajándékokat nem kell csak az ügyfelekre korlátozni: adhatjuk őket a munkatársaknak vagy az üzleti partnereknek is. Már ebből is látszik, hogy a marketing kampányt nem szabad elkapkodni, meg kell tervezni, hogy pontosan kinek is akarjuk adni.

Ha ez megvan, akkor jöhet a következő kérdés: mégis mi legyen az ajándék? Lehet akár több termék is? Összeállíthatunk egy csomagot? A válasz az, hogy egyedül a képzeletünk szabhat határt az ajándékozásnak. Ha hatékonyan akarjuk elérni a célunkat, akkor egy céges ajándékcsomag lesz az ideális választás. Ebbe több eszköz és kiegészítő is kerülhet, amelyeket saját arculattal, logóval, megjelenéssel tudunk ellátni.

 

Milyen ajándék a “jó ajándék”?

Gyakori kérdés, ha promóciós termékről van szó, hogy mégis melyik a leghatékonyabb eszköz. Egyértelmű válasz nincs a kérdésre, ami minden helyzetben megállja a helyét. Szerencsére van pár támpont, amiből kiindulhatunk. Az egyik ilyen, hogy olyan terméket érdemes választani, ami nem egyszer használatos vagy gyorsan eltörik, megadja magát. Minél többször kerül a megajándékozott kezébe, annál nagyobb az esély arra, hogy legközelebb minket választ a vásárlás során.

Fontos továbbá az is, hogy valóban hasznos eszközt adjunk, amit biztosan használni fog a mindennapokban, nem pedig azonnal az egyik szekrény mélyén fogja végezni.

Nem muszáj a hagyományos termékek között válogatni

A bögre, a notesz és a toll azért is számít évek óta hatékony ajándéknak, mert vagy fogyóeszköznek számítanak (notesz, toll), vagy mindig jól jön belőle egy új a szekrénybe (bögre). Azonban sokszor érdemes nem éppen a hagyományos eszközök között nézelődni. Elérhetjük a célt azzal is, ha nem egy hétköznapi terméket adunk ajándékba. Akár az adott időszak tematikájához illeszkedő darabot is választhatunk.

Több ezer termék közül válogathatunk, így garantáltan minden cég megtalálhatja az igényeihez illeszkedő ajándékokat.