A reklám kiemelten fontos, hiszen az értékesítés csak akkor működik, ha a vásárlóhoz el tudjuk juttatni a márkánkat. Ennek érdekében érdemes minden lehetséges módszert bevetni és minden alkalmat megragadni, így a csomagolóanyagok logózása egy kihagyhatatlan lépés lesz.
Ha a piacon több hasonló vállalkozás is működik, akkor ki kell tűnni közülük, ehhez pedig egy látványos logó és egy ütős név szükséges. Ha pedig ezek megvannak, akkor meg kell jeleníteni mindenhol, ahol csak lehetséges.
A marketingstratégia kialakítása
Ma már egyre könnyebb a vásárlókhoz eljutni, így minden csatornát használni kell. Az indepack.hu termékeit logózva érdemes megrendelni, így a csomagoláson is megjelenik a branded. A marketingstratégiád kialakításához célszerű szakember segítségét kérni, hiszen nem csak te, de a versenytársaid is használnak minden lehetséges utat a vevők megszerzésére.
A marketingcsatornák
Az online lehetőségek elterjedése egyszerre könnyített és nehezített a cégek dolgán. A közösségi oldalakon, e-mail- és egyéb kampányok során ugyanis egyszerűbb eljutni a fogyasztóhoz, azonban az online zaj is sokkal nagyobb, ezáltal a felhasználók gyakran ignorálják ezeket a hirdetéseket és igyekeznek minél hamarabb átlépni rajtuk.
Az offline eszközök is működnek, a vendéglátásban pedig ez fokozottan érvényes. Az üzlet arculatát is meg kell tervezni, a reklámtáblák és a termékek, csomagolóanyagok logózása pedig oda is eljuttathatja a márkát, ahová másként nem jutna el.
Miket érdemes logózni?
Már a megrendeléskor nézd meg, hogy a csomagolóanyagokat, mint például a poharakat, pizzásdobozokat, ételszállító dobozokat és más termékeket lehet-e logózva kérni. Ha pedig igen, akkor mindenképpen így rendeld meg!
Képzeld el, hogy a nálad megvásárolt kávét a vendég be fogja vinni a munkahelyére, ahol a kollégái is látni fogják a poháron található brandedet. Ha pedig a kávéd finom, akkor ajánlani is fogja a vásárló a többieknek, a cégek azonosítása pedig ezáltal gyerekjáték lesz.
A poharak logózása
A műanyag poharak esetében a tamponos logózás a legegyszerűbb, hiszen ez egy olcsó eljárás így alacsony példányszám esetén is gazdaságosan kivitelezhető. Ez a módszer két színnel történő nyomtatást tesz lehetővé, 20-50 mm-es szélességben.
Az újrapoharakat és a fagyispoharakat is ugyanígy lehet díszíteni, ha pedig négy színt szeretnél, akkor az ofszetnyomás megrendelését javasoljuk. Ez egy drágább módszer, ezáltal a nagyobb példányszámú megrendelés esetén érdemes ezt választani.
A többi csomagolóanyagot se feledd!
Ha pizzát készítesz, akkor ne elégedj meg a kész pizzadobozzal, mely bár mutatós, ámde mégsem egyedi. Ha igazán sajátos feliratot, logót szeretnél rajta elhelyezni, akkor terveztesd meg ezt egy grafikussal, és rendeld ezzel a dobozokat!
Ugyanez a helyzet a papír ételdobozoknál, csomagolópapírnál, de a papírtasaknál, szalvétánál és a műanyag vödörnél is!
Minden reklámlehetőséget alkalmazni kell, a csomagolóanyagok logózása pedig egy fontos reklámeszköz, nem érdemes kihagyni!