2021. május 25. | 14:12

A mai modern korban minden vállalkozásnak érdemes jelen lennie a különféle online felületeken. Azonban nem elég egyszerűen csak “ott lenni”, ki kell tudni használni a lehetőségeket. Ez szinte ugyanolyan fontos, mint maga a szolgáltatás vagy a termék.

Min múlik egy kampány eredményessége?

Ez viszont nem is olyan egyszerű, mint azt elsőre gondolnánk. Bár azt is mondhatnánk, nem túl bonyolult, ha tudjuk, hogyan kell felépülnie egy sikeres (online) marketing kampánynak. A többek között Facebook-kampányok kezelésével foglalkozó MP Marketing Ügynökség munkatársai adtak most nekünk hasznos, a gyakorlatban is könnyedén alkalmazható tippeket.

Azt mondják, egy sikeres kampány levezetéséhez hosszas tesztelési folyamatra van szükség, ugyanis meg kell találni az adott célközönséghez leginkább közel álló hangvételt és képi világot.

Természetesen az sem mellékes, hogy a hirdetésben szereplő ajánlat kellőképpen energikus és kihagyhatatlan legyen, mind árban, mind minőségben.

Hogyan zajlik a tesztelés folyamata? Miért olyan fontos?

Ha saját magunkból és a vizuális ingerekre vonatkozó igényeinkből indulunk ki, akkor máris kiderül, hogy melyek azok a hirdetések, amelyek nyomot hagynak bennünk és melyek azok, amik egyáltalán nem. Ahhoz azonban, hogy kiderítsük, mi kelti fel a célközönségünk figyelmét, esetleg ösztönzi vásárlásra vagy a szolgáltatás igénybe vételére, tesztelni kell az adott hirdetés kiváltotta aktivitást és reakciókat.

A hirdetést érdemes többször megismételni, mindig egy-egy apróbb változtatással. Így pontosan látható majd, hogy melyik elem (fotó, cím, szöveg) elhagyása vagy megváltoztatása hozza a legkedvezőbb eredményeket.

Fontos tudni azonban, hogy ennek kitapasztalása és a megfelelő hirdetés megalkotása nemcsak sok energiát, de sok időt is igénybe vesz.

Sikeres hirdetésekkel a még sikeresebb vállalkozásért

Vannak azonban olyanok, akiknek vállalkozásuk reklámozásához nincs sem érzékük, sem türelmük, sem pedig idejük. Ez teljesen rendben van, hiszen esküvői tortát sem tud mindenki készíteni, de nem is kell. Ahogy léteznek profi cukrászmesterek, úgy léteznek olyan cégek is, akiknek a fő profiljukba beletartozik az online kampányok menedzselése is.

Az MP Marketing Ügynökség a Facebook- és Google-kampányok kezelése mellett weboldalak és webáruházak készítésében is segíti ügyfeleit, hogy azok vállát “ne nyomja” más feladat, mint a szolgáltatásaik vagy termékeik létrehozása, továbbfejlesztése vagy éppen megújítása.

A munkánk szélesebb körben való megismertetéséhez miért ne vehetnénk igénybe professzionális segítséget, hisz a fodrász sem áll be olajat cserélni az autószerelő műhelybe.