Kémfelvetélek az újgenerációs Porsche 911-ről!

Frissítve:
2018-09-18, 21:57

Szemfüles fotósok lencsevégre kapták az újgenerációs Porsche 911 Turbót teszt közben, első alkalommal a gyártásra szánt karosszériával. A Porsche ikonikus sportautójának új változatát 2018 folyamán fogják bemutatni.

Társszerző: Hajdu Balázs

Az újgenerációs Porsche 911 Turbo külső dizájnja egészen új, forradalmi jegyeket tartalmaz. Ezeknek az innovatív elemeknek köszönhetően a hamarosan bemutatásra kerülő modell jól megkülönböztethető lesz az eddigiektől.

Porsche 911 Turbo hátulja

Arról, hogy a fotókon látható prototípus valóban egy Porsche 911 Turbo, leginkább négyzetalakú kipufogócsonkok és a széles hátsó sárvédők árulkodnak. Ezeken kívül van még egy rögzített hátsószárny, légbeömlő nyílások a hátsó sárvédőkön, melyek még jobban sugallják azt, hogy az új 911 nem hasonlít a sztenderd Carrera modellre. Az újgenerációs jelleget mutatja a dupla LED-es csík elöl valamint az enyhén átalakított első burkolat.

Porsche 911 Turbo eleje

Az új generáció 911 Turbóját egy duplafeltöltős hathengeres, valószínűleg 3800 köbcentis motor fogja hajtani. A teljesítménye egyelőre nem ismert, ám a 600 lóerő nem tűnik elrugaszkodottnak a valóságtól, tekintve hogy a mostani 911 Turbo S már 580 lóerőt tud, míg az abszolút észbontó 911 GT2 RS ugyanazzal a 3.8-as motorral bőven 600 lóerő feletti teljesítményre képes. A 911 Turbo megkaphatja a Porsche nyolcsebességes PDK duplakuplungos automata váltóját is. Valószínűsíthető az összkerékmeghajtás, mely a robbanásszerű gyorsuláshoz kiváló segítséget nyújthat.

Ez év elején már láthatóak voltak már kémfelvételek az újgenerációs 911 Cabriolet-ről lehúzott tetővel, még formásabb farrésszel, mely újabb fejlesztéseket sejtet az autó hajtóegységét illetően.

Porsche 911 Turbo

A Porsche, mint autógyártó mindig is ügyelt arra, hogy olyan járgányokat kínáljon a rajongóknak, melyek birtoklása a különlegességét érzését kelti. Státusszimbólumnak számít Porschét vezetni. Aki az elegancia mellett a komoly teljesítményért és sebességért is rajong, jól fogja magát érezni az új 911-es volánja mögött.

Az áráról jelenleg még nem szivárgott ki információ. Érdemes megvárni, amíg a Porsche bejelenti a konkrétumokat, különben csak vaktában lehetne megbecsülni az árcédulán szereplő számsort. Az biztos, hogy a jövőbeli tulajdonosoknak mélyen a zsebükbe kell majd nyúlnia.

Porsche 911 Turbo teszt

Neked hogy tetszenek a Porsche tervei a 911-es modellel kapcsolatban? Írd meg nekünk hozzászólás formájában.

Forrás: Motor Trend

További autós hírek

Brutális baleset rázta meg Szlovéniát szerda reggel. A balesetet egy kis Opel Corsa vezetője okozta, amikor feltehetően a rosszul megválasztott…

2019 az az év, amikor másról sem lehet hallani, csak arról, hogy az autók ölik meg a bolygónkat. De komolyan!…

Egy orosz színész nem bírta elviselni, hogy megelőzték, azonnal visszaelőzött. Vesztére. – írja az origo.hu Az egész jelenetet rögzítette az…

Legkevesebb 13 halottat követelő buszbaleset történt a szlovákiai Nyitragerencsér közelében szerdán – jelentette hivatalos közlésre hivatkozva a szlovák média. A…

A Győr-Moson-Sopron Megyei Rendőr-főkapitányság Balesetmegelőzési Bizottsága az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottsággal közös kampány keretében, kétnyelvű közlekedésbiztonsági plakátokat helyezett ki az elmúlt…

Kapcsolódó írások

Top 5 Porsche tanulmányautó, fehér Porsche, elölnézet, balról
2018. december 30.
A Porsche úgy döntött, bemutatja 5 kedvenc tanulmányautóját. A lista némely tagja meghökkentő, de egyikük sem mondható utolsónak.
Gemballa GT: egy 817 lovas 911 Turbo
2017. október 31.
A Gemballa alakított már át Porsche Cayenne-t is, most viszont egy megpiszkált, rekordvadász 911-gyel villantanának a 2017-es SEMA Show-n
1979 Porsche 935 F1 street legal, kék, oldalnézet, balról
2018. december 13.
A Porsche 935-ös modelljei a pályákon kívül tiltólistásak voltak. Kivéve azt az egy darabot, ami most eladásra kerül
2018. december 29.
1978-ban a Lamborghini, BMW és az ItalDesign közösen megalkották a valaha volt egyik legjobb BMW-t, az M1-t. 1978 és ’81 között a versenypályákon hódított, ma a gyűjtők nélkülözhetetlen darabja