2021. október 20. | 15:44

A világ azon zivataros időszakában, amikor a Covid19 járvány berobbant az emberek életébe, szó szerint is a feje tetejére állt sok minden. Az addig biztosnak vett életünket, a kiszámíthatónak vélt jövőnket hirtelen rengeteg bizonytalanság homályosította el. Sokan elvesztették a munkájukat, rengeteg vállalkozás végleg csődöt jelentett és sok szerettünket, barátunkat is elveszítettük.

A világ folyton változik és a változás mindig magában rejti a lehetőségeket is

Az intenzív krízis, mint amilyet ez a járvány is okozott, nem csak veszélyeket rejt magában, hanem lehetőségeket is. Lehetőséget arra, hogy a tapasztalataink, a körülmények, valamint az élményeink hatására változtassunk az életünkön. Talán ezt a lehetőséget ragadták meg azok a munkavállalók és munkáltatók, akik a járványügyi korlátozások ideje alatt bevezetett home office munkavégzést részben vagy teljesen megőrizték és mindennapjaik normális részévé tették. Hogy helyes ez vagy sem, szerencsés változás vagy sem, rengeteg különböző tényező függvénye.

Az azonban bizonyos, hogy a bizonytalan, átmeneti időszakok után mostanra már itt az ideje, hogy az átmenetileg, tömbösítetten vagy véglegesen otthon dolgozó munkavállalók helyzete teljesen rendben legyen, ehhez pedig mindenképpen szükség lesz egy szabályos home office szabályzatra.

Mit tartalmaz a home office szabályzat?

Az otthonról való munkához a cég belső szabályait újra kell gondolni, felül kell vizsgálni és meg kell alkotni az otthoni munkavégzés szabályzatát. A home office szabályzat rögzíti azokat a legfontosabb munkajogi, valamint adatvédelmi szabályokat, amelyek mind a munkáltatónak, mind a munkavállaló számára megfelelő keretet biztosítanak az otthon történő munkavégzéshez.

Home office szabályzat online - jogi szolgáltatás rugalmasan és gyorsan

Szerencsére már arra is van lehetőség, hogy akár az otthon vagy az iroda kényelméből, online megszülessen ez a dokumentum, mégpedig úgy, hogy közben nem nélkülözzük a jogi segítséget sem.

A KRS Ügyvédi Iroda újdonságnak számító, online jogi platformján, az eKRS-en keresztül számos jogi ügyintézés megvalósítható gyorsan, rugalmasan és ráadásul költséghatékonyan, amely nem igényel egyéni jogi tanácsadást. A megbízható szakmai háttér szavatolja, hogy a rendszeren keresztül megkötött szerződések és létrehozott dokumentumok megfelelnek a készítés pillanatában hatályos rendelkezéseknek és törvényeknek, s teljes értékű szerződésnek és dokumentumnak számítanak.

Az eKRS home office szolgáltatás keretében rögzítésre kerülnek a vonatkozó munkajogi, valamint adatvédelmi szabályok, meghatározzák a munkáltató részéről történő ellenőrzéseket és a munkaidő nyilvántartására vonatkozó szabályokat. A szabályzat rendelkezik a juttatásokat, valamint a költségeket rendező előírásokról is. Mindez megoldásközpontú tanácsadással, akár személyes jelenlét nélkül és mindig fix, kedvező áron érhető el.