2020. augusztus 20. | 13:00

Amúgy sem volt egy unalmas gép a bajorok modellje.

A BMW M2 CS legutóbb azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy gyorsabban körbeért a Nürburgringen, mint az Audi R8. Gyárilag ugyanaz a 3,0 literes, hathengeres turbómotor dolgozik benne, mint az M4-ben, evvel a konfigurációval pedig 450 lóerő leadására képes.

A svájci Dahler tuningcégnek már volt tapasztalata ezzel az S55-ös blokkal, így az M2 CS-hez is bátran nyúltak hozzá. Az eredmény pedig magáért beszél. Két különböző csomagot kínálnak kétféle teljesítményszinttel, az első lépcsőfok során 520 lóerőt és 700 Nm maximális forgatónyomatékot hoznak ki belőle. Ezzel együtt a végsebességet is 300 km/órára emelik.

Akinek ez nem lenne elég, annak kedvéért a második lépcsőfok során meg sem állnak 550 lóerőig, amelyhez 740 Nm-nyi nyomaték társul. Mindezt az ECU átprogramozásával, Eventuri Carbon szívórendszerrel és rozsdamentes acél kipufogóval érik el, amelyre 3,5 vagy 3,9 colos végeket lehet kérni.

Kérésre egyedi „coilovereket” is beépítenek, amelyet egy ültetéssel kötnek össze. Előre 9x20-as, hátra pedig 10,5x20-as kerekeket tesznek, melyek többféle színben is elérhetőek. A beltérbe bukókeret és sportülések kerültek, ezzel téve még inkább pályázásra alkalmassá a gépet.