2019. július 26. | 11:12

Az előző évad sikere után a Box to Box produkciós iroda stábját idén is beengedték az F1 kulisszái mögé.

A Drive to Survive első évada még azok körében is népszerű volt, akik nem igazán rajonganak a jelenlegi Formula-1-ért. Többek közt én is tátott szájjal néztem egyes jeleneteket, amik egyedi módon engedtek betekintést a kulisszák mögé.

Az elején zavart, hogy a Ferrari és Mercedes nem engedte be a Netflix forgatócsoportját, de végül jót is tettek vele, mert így a kevesebb figyelmet kapó kisebb csapatokra jobban tudtak fókuszálni.

Az már a barcelonai tesztekkel egyidőben eldőlt, hogy lesz folytatás, a stáb pedig a szezon elejétől kezdve dolgozott néhány hétvégén. A hivatalos bejelentéssel azonban vártak, mégpedig azért, hogy a Mercedes és a Ferrari is beadja a derekát.

Megérte várni, mert a napokban aláírt szerződésen mind a tíz csapat szerepel. Ez pedig szerintem jót fog tenni a széria népszerűségének. A két top csapat vezetése is belátta, hogy ez remek reklám lehetőség, mindamaellett, hogy emberközelibbé hozza a megközelíthetetlen sztárokat.

A második évad 2020 elejétől lesz elérhető a Netflixen, a tematika pedig marad. Különböző szempontokból mutatja be a pilóták és csapatvezetők napjait a pályán és azon kívül. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire fog elbilleni az egyensúly a két top csapat irányába, illetve mennyire fog az ő párharcukról szólni az évad.

Mivel csupán egy-két hétvégén engedik be a stábot, így valószínűleg a kevesebb nyersanyag miatt ugyanannyi szerepet kapnak majd, mint a kisebb alakulatok, akik a tavalyi feltételekkel elfogadták azt, hogy mindig forgathatnak náluk.

"Nagyon örülünk, hogy ismét a Netflix-szel dolgozhatunk a Drive to Survive második évadán. Egy rendkívül egyedi sorozatról van szó, amely az F1 legmélyére kalauzolja el a nézőket, a csapatok és a versenyzők mindennapjait, illetve nehézségeit mutatja be a rajtrácson, és azon kívül. A Drive to Survive révén egy teljesen új réteg számára juttathattuk el a bajnokságot világszerte, és a Netflix együttműködése a második szezonra biztosítja számunkra, hogy a sportág még hozzáférhetőbb és testközelibb legyen mindenki számára" - mondta Ian Holmes, az F1 médiajogaiért felelős igazgatója.

Az előző évadot szerintem legalább egyszer még le fogom darálni a télen. Ha nem láttad még, akkor mindenképp nézd meg. Itt egy kis kedvcsináló hozzá:

  • Címkék:
  • F1