2020. március 24. | 10:35

Első látásra beleszerettem és azóta is imádom.

Engedd meg, hogy bemutassam a kocsim. Egy első szériás Audi TT-ről van szó amely Győrben készült.

2017-ben vásároltam meg a kocsit és ezen tanultam meg vezetni is. Már akkor a szívemhez nőtt.

Eredetileg szürke színben pompázott, de aztán átfestettem feketére. Ezután kisebb-nagyobb átalakítások jöttek. Először sport fékeket kapott, majd teljesen új belső kárpitozást és 17" Dotz alufelniket. És amint látható a lökhárító és a hátsó szárny sem gyári. A lökhárító egy Audi TT8N A2 lökhárító. A hátsó szárny pedig Maxton Design Audi R8.

Jelenleg a kocsi 180 lóerős, de még tervben van egy új turbó és egy rendszer írás. Amint látható a kocsi jelenleg 17" papucsokon és Hankook S1 EVO 3 abroncsokon közlekedik. Mivel fontos, hogy megőrizzem az állapotát, ezért mindig 10 ezrenként van cserélve az olaj. A gyártó által előírt 5W30-as olaj megy bele és minőségi szűrők.

Bár a gyártó azt mondja, hogy 95-98-as benzinnel üzemel, de én mindig 100-ast tankolok. A fogyasztásáról pedig nem tudok pontosan nyilatkozni. Nem nézem a fogyasztást csak azt, hogy élvezzem az autóm. Persze még nem tökéletes az autó, de vannak vele tervek amiket egyelőre nem lőnék le.?

"Külön küldöm Adrinak, mert Ő nem szereti a TT-ket.?"

  • Címkék: