2020. január 28. | 11:52

Az új X7 belsejében lévő műanyagok nagy része eltűnt, miután a Vilner kezelésbe vette.

Atanas Vilner, a belső korszerűsítésre szakosodott névadó tuner főnöke nagyon elégedetlen az új BMW X7 kabinjával. Így a cégének legújabb projektje ennek a felmerült problémának a megoldása.

Ez a legkeményebb műanyag, amelyet bármely kortárs BMW modellben használnak, ráadásul a legszembetűnőbb helyeken. Sokkal gyakrabban ér az ember olyan felülethez, aminek tapintásától nem támad jó érzése, pláne, ha több mint 40 millió forintot kifizetett érte. Ez a problémája a Vilner főnökének is, aki talált is rá megoldást.

Mégpedig, hogy a műanyag felületek nagy részét bőrrel borítja be, beleértve az ülések lapjait, a műszerfal felső részét és a második üléssornál található kezelőszerveket is. Csak az első ülések hátsó részéhez 2 m2 bőrt használnak fel. A perforált X7 logó pedig az egész beltérben visszaköszön. A Vilner által használt bőr megegyeznek a gyár által telepített BMW Individual Merino Tartufóval.

A normál X7-ben megtalálható BMW Individual Alcantara Anthracite nem volt elég jó a tuner számára, ehelyett a Tartufo színű bőrt használta az A-, B-, C-oszlop, a hátsó csomagtér felső részéhez és az árnyékolás kárpitozásához. Míg a belső tér többi része barna és cserszínű, ezt kiegészítve a Vilner élénk kék árnyalatú biztonsági öveket használ. Továbbá a társaság készített egy egyedi táskát is, amely színvilága illeszkedik az autóhoz.

A belső tér radikális átalakításával ellentétben a külsejéhez szinte alig nyúltak. A 21 colos felnik szélén elegáns barna csík látható, míg a hátsó lámpatesten kicsi X7 logók köszönnek vissza.

Az autós világ friss híreit az Alapjárat hírműsorban találod.