Bár az üzleted ajtaját időnként be kell zárnod, az online jelenléted ettől még folyamatos lehet! Az Instagram-oldalad jó terep arra, hogy a követőid figyelmét mindig frissen tartsd, és akkor is emlékezzenek rád, amikor épp nem tudnak személyesen ellátogatni hozzád.
Ha Lashes by Love műszempillák képezik a munkád alapját és kifogytál az ötletekből, hoztunk neked pár témát, amikkel változatosabbá teheted a tartalmaidat – anélkül, hogy mindig vendégfotókat használnál.

Inspiráló idézetek
Ha nincs semmi ihleted, egy jó idézet mindig segíthet! Kereshetsz motiváló, elgondolkodtató vagy érzelmekre ható gondolatokat, amelyeket sokan tudnak értelmezni és magukénak érezni. Egy szép háttér, esetleg saját fotó, és máris kész egy látványos poszt! Az idézetek mellett érdemes kérdést is feltenni a követőidnek: egyetértenek vele? Ők hogyan látják a témát?
Egy kis betekintés a mindennapjaidba
A követőid szeretnek kapcsolódni hozzád, ezért a személyes tartalmak mindig jól működnek. Megoszthatsz egy pillanatot a napodból: egy csésze kávé, egy séta a kutyáddal, egy új könyv, amit épp olvasol. Ezek a személyes gondolatok emberibbé, közvetlenebbé teszik az oldaladat.
Figyeld meg, milyen filtereket és hashtageket használnak a követőid, és igazodj hozzájuk! Így könnyebben elérheted azokat, akik hasonló tartalmak iránt érdeklődnek.
Rövid, hasznos videók
Az emberek imádják a rövid, könnyen emészthető videókat, főleg, ha valamilyen tippet vagy tanácsot kapnak belőlük. Készíthetsz például egy gyors bemutatót egy arcápolási rutinhoz, vagy elmagyarázhatsz egy gyakori hibát, amit sokan elkövetnek a szépségápolásban. Az ilyen tartalmak informatívak és szórakoztatóak egyszerre, ráadásul az algoritmus is szereti a videós posztokat!
Termékbemutatók és tesztek
A követőid gyakran tanácstalanok, amikor új terméket választanak, ezért érdemes megosztanod a tapasztalataidat. Mutasd be azokat a kozmetikumokat, eszközöket vagy egyéb kiegészítőket, amiket tényleg használsz, és mondd el, mik a valódi előnyeik és hátrányaik!
Bepillantás a kulisszák mögé
Akik még nem jártak nálad, szeretnék látni, mire számíthatnak, mielőtt ellátogatnak hozzád. Egy igényesen elkészített fotó a munkakörnyezetedről bizalmat ébreszt a leendő vendégeidben. Ha szezonális dekorációt használsz, azt is érdemes megmutatni, mert az Instagram szívesen emeli ki ezeket a tartalmakat.
Készíthetsz egy rövid videót is, amelyben körbevezeted a követőidet, mintha egy autó bemutatótermében járnának, ahol minden részletre kíváncsiak. Egy ilyen virtuális séta érdekes, és szinte mindent bemutata, ami lényeges.
A változatos posztok fenntartják követőid érdeklődését, sőt újakat is szerezhetsz így. Ha rendszeresen friss és érdekes tartalmakat osztasz meg, azzal növeled az elköteleződésüket, és szívesen maradnak veled.