Az offline marketingeszközök között rengeteg módszer közül válogathatunk. Napjainkban rendkívül népszerű például az autófóliázás, amikor az autó egyedi megjelenést kap, rajta a vállalkozás szolgáltatásaival, termékeivel, elérhetőségével és logójával. De emellett ott van még a reklámtábla is, ami egy alapvető megjelenési forma.
Minden hasznos információt elhelyezhetünk rajta
Fel lehet rajta tüntetni a tevékenységet, szolgáltatásokat, logót, szlogent, de még az elérhetőségeket is. Többféle anyagból készülhet, illetve a mérettel is lehet variálni. Természetesen az elsődleges célja a figyelem felkeltése és az érdeklődők bevonzása az üzletbe.
A Jólnyomjuk.hu reklámtábla készítésében is tud segíteni, amivel hosszú távon alapozhatjuk meg a vállalkozás jelenlétét az offline térben. Sok cég elköveti napjainkban azt a hibát, hogy csak az online térre és a virtuális megoldásokra helyezik a hangsúlyt. Ha azonban valóban ki akarjuk hozni a legtöbbet a marketingből, az offline lehetőségekről sem szabad megfeledkezni, ki kell használni minden lehetőséget.
A reklámtáblákat konkrétan már évszázadok óta használják a vállalkozások. Azóta is a legegyszerűbb és legpraktikusabb információhordozók, amelyek garantáltan megragadják az emberek figyelmét, ha a megfelelő kialakítást választjuk. Eltérő anyagokból készülhetnek, így akár hosszú éveken keresztül képesek hirdetni a vállalkozás termékeit, szolgáltatásait. Egy egyedi reklámtábla ma már gyorsan és hatékonyan készül el. A digitális nyomtatási technológia ebben sokat tud segíteni. Szinte bármilyen grafikát megtervezhetünk, amivel megpróbáljuk a járókelők figyelmét felhívni.
Sokszor már 6-7 szó elhelyezése is bőven elegendő, nem ajánlott összetett mondatokban gondolkodni, mivel ennyi ideje nem igazán lesz az embereknek, ha az út mellett van a reklámtábla. Ha már helyszín: ezt is érdemes alaposan megtervezni, hogy hol lehet a célközönségünket a leghatékonyabban elérni. Egy kereszteződés például mindig jó választás, de az épületek, bevásárlóközpontok is jól működnek.

A megfelelő reklámtábla kialakítása
Természetesen a legtöbb kérdés azzal kapcsolatban érkezik, hogy mégis mit érdemes megjeleníteni egy reklámtáblán? Az érzékekre ajánlott hatni, ezért a színválasztás nagyon fontos. Ha az út mellé, a szabadba kerül a tábla, akkor a kéket, zöldet és barnát jobb elfelejteni, mivel beleolvadnak a környezetbe és nehezen lesz olvasható az üzenet.
Nagy, telt betűket kell alkalmazni, hogy messziről is minden látszódjon. Egy profi fotó sem árt a termékről, szolgáltatásról. Ha a szöveg elolvasására nincs is idő, még így is egyértelmű lesz a nézelődők számára, hogy mit kínálunk.
Minden a tervezéssel indul
Reklámtáblából sincs két egyforma. Méretben, anyaghasználatban és grafikában is lehetnek hatalmas különbségek. A legjobb, ha először felkeresünk egy szakembert, aki segít a megfelelő kialakítás megtervezésében.