A Toro Rosso főnöke elégedett a Hondával

Közzétéve:
2019-01-03, 19:38

A balesetek miatti költségek elszabadulása miatt nem felhőtlenül boldog Franz Tost, a távozó Gasly a McLarent ekézte.

Franz Tost, a Forma-1-es Scuderia Toro Rosso csapatfőnöke szerint alapvetően pozitív volt első évük a Hondával, azonban a számos költséges baleseti javítás miatt nagyjából kettő millió eurójuk ment el csak a szervizekre 2018-ban, ami alaposan megtépázta a fejlesztéseiket - írja az F1-Zóna.

"Volt néhány kiemelkedő eredményünk, meg néhány egészen pocsék" - idézi a Motorsport az olasz szakembert.

Egy Toro Rosso a gumifal mellett
A Toro Rosso autói sokszor keveredtek balesetbe a 2018-as szezon során

"Előbbi egyértelmű: Gasly negyedik helye Bahreinben, Monacóban szintén remek versenye volt, valamint Budapesten is. Jó versenyünk volt Spában is, nem számítottunk a pontszerzésre, Mexikóban sem. Aztán volt sok balesetünk, csak a javítások 2,3 milló eurónkba fájtak. Gasly első körös ütközése Grosjeannal Barcelonában például, ahol semmit sem tehetett, vagy a franciaországi ütközés Oconnal is ide sorolható. Aztán ott volt Kanada, ahol Brendon akadt össze Stroll-lal, valamint az FP3-as baleset Silverstone-ban. Monzában Brendont kiütötte Stoffel és Marcus, még mielőtt az első kanyart is elérték volna."

Pierre Gasly - aki idén már a Red Bull Racingnél fog versenyezni - hozzátette, szerinte a Toro Rosso problémája az, hogy nem elég konstans.

"A Renault-val nem lehetett esélyünk harcolni, Carlos és Nico is sok pontot gyűjtöttek. A Force India egyértelműen jobb volt, azonban a középmezőny jelenleg nagyon szoros, így azt gondolom, a Toro Rosso nincs messze attól a helytől, ahol reálisan lennie kellene. Kis dolgok is nagyon sokat változtathatnak, hiszen ahogy mondtam, nagyon szoros a mezőny. A mentalitás jó, a fiúk keményen dolgoznak. Azt sem szabad elfelejteni, hogy ez volt az első évünk a Hondával, és több pontot szereztünk, mint előző évben a McLaren. Erre kell fókuszálni és ezt fenntartani 2019-ben is" - mondta a francia pilóta.

Forrás:

Kapcsolódó írások

2019. március 06.
A világ egyik legnagyobb Autószalonjára több gyártó is kihozta a jelenlegi Formula 1-es versenyautóját
Hegedűs Andor a Red Bull Racing épülete előtt, szemből fotózva
2018. november 21.
Andor egy olyan karriert futott be eddig, amire sok benzinvérű társammal együtt ámulattal tekintünk . Az alábbi interjúból kiderül, hogyan került a Formula 1 egyik legelitebb csapatába tervezőmérnökként!
2018. december 16.
11 kérdés a szezon második feléről olyan kérdésekkel, hogy min sértődött meg Bottas Magyarországon, mennyi ideig nem nevetne Oconnal Verstappen, és milyen állathoz hasonlította magát vajon Hülkenberg?
2019. február 10.
2019-től a McLaren kiszáll a díjkiosztásból