2019. október 03. | 13:20

A visszahívás oka a biztonsági övnél lévő egyik elem nem megfelelő hegesztése.

Emiatt a BMW hét tulajdonost értesített a fennálló problémáról, az ő autóik június végén készültek a Magna Steyr grazi gyárában, ahol az új Z4 is. A gyárban az egyik legkomolyabb minőségellenőrzés folyik. Nem véletlenül emlegetem ezt a modellt, mivel igen közeli kapcsolatban állnak egymással.

A gyártó meg is nevezte a konkrét alkatrészt, amely Hubert Schlieckmann GmbH-tól érkezik és egy nagyobb balesetnél a kevesebb forrasztási pont miatt megsérülhetnek az utasok, így komoly biztonsági kockázatot jelent. Az eddigi új Suprák mindössze egy százalékát érinti ez a probléma. A közleményükben olvasható, hogy a hibában érintett járműveket ingyenesen kicserélik.

Négy autót már ellenőriztek az érintett hétből, szóval maximum három hibás Supra kószál az utakon.

Azért a BMW indított a visszahívást, mert az ő beszállítójának hibájából adódik a probléma, mivel ők gyártják a modellt. Arról viszont nincs infó, hogy végül a Toyota vagy a bajor gyártó hagyta jóvá a hiba miatti autó cserét.

Az autós világ friss híreiért nézd meg az Alapjárat megújult hírműsorát!