2019. október 24. | 12:42

Múlt héten megírtam, hogy a szeptemberi csúfos szereplés után a Tesla visszatért a Zöld Pokolba.

Előző hét óta nem változott sok minden ezen a téren, csupán annyi, hogy az "Automotive Mike" nevű Youtube vloggernek köszönhetően felkerült az internetre néhány képsor az újabb próbálkozásról. A korábbi cikkemet a Model S próbálkozásáról a linkre kattintva olvashatod el.

Illetve megerősítették, hogy a két különböző Model S a korábban beharangozott Plaid felszereltségű prototípusok, amelyeket a híres aszfaltcsíkon teszteltek.

Nem csak a fényezésük különbözik, hiszen, ha figyelmesen nézed a videót, akkor látható, hogy a kék példány hátulján Dual Motor jelvény díszeleg, míg a piroson P100D+ jelölés olvasható.

Emellett a kék szélesített sárvédő íveket, kimondottan pályára szánt gumiabroncsokat és egy hatalmas hátsó diffúzort kapott, ellentétben a másikkal, aminek a hátsó része jobban hasonlít a jelenlegi modellekhez. Mindkét Model S hétüléses kivitelben, bebukócsövezve körözött a pályán.

A teljesítmények között azonban nem kis különbség van, ugyanis a Dual Motoros nem hivatalosan 2 másodpercet vert a Porsche Taycan idejére, miközben a piros 20 másodperccel maradt le a németek idejétől.

A közelmúltban elszenvedett kudarcok ellenére a Tesla továbbra is dolgozik az autói felkészítésén. Mindent bevetnek az aero kitektől kezdve a versenyabroncsokig.

A 2020-ban gyártásba kerülő "Plaid" S modell három motorral lesz kérhető, azonban az árképzésről még nem tudni semmit. Egy dolog azonban biztos, hogy a Zöld Pokol leggyorsabb EV-je címért folytatott harc még érdekesebbé válik.