A gyártó egy videóban mutatja be, hogy szélvédő nélkül is lehet közlekedni.
A McLaren Elva a gyártó Ultimate sorozatának legújabb tagja, amely csatlakozott az F1-hez, a P1-hez, a Sennához és a Speedtailhez, emléket állítva az 1960-as években nagy sikereknek örvendő McLaren-Elva M1A-nak, beleértve a karosszéria stílusát is.
Az Elva motorterében egy 4,0 literes, duplaturbós V8-as lapul, amely 804 lóerő leadására képes és kevesebb mint 3 másodperc alatt teljesíti a 0-100 km/órás sprintet. Emellett olyan egyedülálló vezetési élményt kínál, amit egyik hasonló sorozatú modell sem.
Ez többek között a szélvédő hiányának köszönhető. Mielőtt megijednél, nincs semmi para, ugyanis a mérnökök megoldották, hogy ne kapd telibe a légoszlopot. Ennek mikéntjét a McLaren az alábbi videóban mutatja meg.
Röviden leírva, az Elva aerodinamikájának és a szellőzőnyílásainak köszönhetően egy buborék képződik az utastér körül, azáltal, hogy az orrán található légbeömlő összeszedi a légáramlatot, majd szétszórja azt. Nagyobb sebességnél pedig egy terelő emelkedik ki, amely biztosítja az utasok épségét, olyannyira, hogy szó szerint a hajuk szála sem sérül. Ez is bizonyítja a McLaren mérnökeinek csodálatos munkáját, amiért nem is szégyelnek 1 690 000 dollárt, vagyis 544,5 millió forintot (aktuális árfolyamon) elkérni.
Mivel csak 399 darabot készítenek belőle, az nem feltétlenül elég, ha pénzed van rá...