Úgy néz ki, ez a jó kapcsolat a gyártó és a tuner között továbbra is fennmarad, ugyanis a napokban jelentette be, hogy az új, középmotoros Corvette is megtalálható lesz a kínálatukban méghozzá 1200 lóerővel. Természetesen több, kevésbé radikális update is a vásárlók rendelkezésére áll majd. Úgy tűnik, hogy alaposan felkészültek az új modell átalakítására.

"Arra számítunk, hogy az új C8 Corvette egy kiváló alap lesz, amelyet könnyen testre lehet majd szabni. Nyilvánvalóan ez magában foglalja a plusz teljesítmény kicsikarását a "hozott anyagból. Az elmúlt néhány hónapban több 100 kérdés érkezett C8 tulajdonosoktól, akik arra voltak kíváncsiak, hogy miket kínálunk a legújabb Corvette-hez. Így készítettünk egy kérdőívet, amelyre több mint 250 válasz érkezett első körben, de azóta ez a szám növekszik. Az ügyfelek meglepő módon több erőt akarnak"- mondta John Hennessey, a cég alapítója.

 

Ennek megfelelően a Hennessey eredetileg egy kipufogórendszer-frissítést kínál, amely “enyhe teljesítmény növekedést” eredményez. Pontos számokról inkább ne beszéljünk, viszont azt megemlíteném, hogy onnan a következő lépésként egy turbó 700 lóerőre növeli a teljesítményt. következő lépcsőt pedig az LS2 V8-as blokk elemeinek megerősítése és a dupla turbó jelenti, amely rögtön 1200 lóerőre tornázza a számokat.

A továbbfejlesztett duplakuplungos átvitel a hátsó kerekekre szabadítja azt az irtózatos energiát. A teljesítmény növekedéstől függetlenül a Hennessey külső, CarbonAero karosszériakészletet is kínál a továbbfejlesztett Brembo fékek, állítható rugók és speciális felni/gumiabroncs-csomagok mellé.

Az újdonság valószínűleg a C7 ZR1-hez hasonlóan zárt elektronikával rendelkezik, vagyis a biztonság érdekében nem hagy kiskaput az átprogramozáshoz. Legalábbis állítólag, ugyanis a tuner cégnek végül sikerült belenyúlnia. Nem egyértelmű, hogy a 2020-as Corvette elektronikája eljutott-e már a Hennessey-hez, aki alig várja, hogy még több erővel engedje utcára a Chevy szörnyét.

 

A pletykák szerint az új ZR1 két turbófeltöltővel is büszkélkedhet, ami a C8.R versenyautóban használt nagy fordulatszámú, 900 lóerős DOHC V8-at fogja használni. Ehhez rengeteg elektromosan vezérelt biztonsági kütyü és összkerékhajtás is dukál. Ugyancsak nem erősítik meg a mesés Corvette Zora-t, amely állítólag 1000 lóerő feletti teljesítmény leadására lesz képes.

A Hennessey jó érzékkel nyúl a Corvette modellekhez, ezt bizonyítva a legutóbbi videójuk is, amely felkerült a tuner csatornájára. Eszméletlen hangorkán kíséri az 1200 lóerős, manuális váltóval szerelt ZR1-et.