Hogyan tervezi a BMW a jövőt?

Frissítve:
2018-11-02, 16:19

Az autógyártóknak reagálniuk kell a döntő változásokra vagy a kihalással kell szembenézniük – mondta a BMW értékesítési és marketing főnöke

Ian Robertson a BMW értékesítési és marketing vezetője azt mondja, a nagy múltú autógyárak helyét nem fogják megrengetni a tech cégek, ha olyan kihívásokról lesz szó, mint önvezető járművek vagy technológia.

Ian Robertson, a BMW értékesítés és marketing főnöke

Ian Robertson, a BMW értékesítés és marketing főnöke

Utalva a változóban lévő fogyasztói szokásokra (egyre fejlettebb önvezető- és kisegítő-rendszerek, összetettebb multimédiás rendszerek) Robertson azt mondta, csak az információs technológia fejlődése nem lesz elegendő magában, hogy a jövőben is sikeres legyen egy autógyártó.

„Ismerjük a technikai követelményeket és muszáj ebbe az irányba haladnunk, de egy döntő változás fog bekövetkezni, ami arra sarkall minket, hogy még inkább fejlesszünk azon, amit csinálunk, és éppannyira kell proaktívnak lennünk, amennyire reagálunk a változásokra.”

BMW Vision Next 100

A BMW Münchenben bemutatott konceptautója a BMW fennálásának 100. évfordulójára, a BMW Vision Next 100 tökéletesen egybeforrasztja a hagyományos BMW-s értékeket és a technológiát

Kiemelte a BMW befektetését a HERE térképfejlesztő csoportba (karöltve a Mercedessel és a Volkswagen-konszernnel), emellett az Intellel és a Mobile Eye-jal is együttműködnek, amik nagyon jó példák arra, hogy osztják meg a szakértelmüket másokkal és az új utak keresésére.

Robertson szerint a már meglévő autógyártóknak jóval nagyobb esélyeik vannak a sikerre az autógyártásban, mint a nemrégiben alakult tech-cégeknek.

„… úgy hiszem, a megalapozott hellyel rendelkező vezérgyártók, akik a megfelelő lépéseket teszik, nagyobb esélyeik vannak a sikerre.” – mondta.

„Birtokunkban van a know-how és a helyes felfogás, ami abból fakad, hogy régóta az autóiparban vagyunk, és mi is éppolyan agilis gondolkodással rendelkezünk, ha a kínálkozó alkalmakról van szó.”

BMW Vision Next 100

Habár nem fogunk az utcán találkozni a Vision Next 100-zal, jelzi nekünk, milyen értékek mentén akar haladni a BMW

„Ismerjük az összes választ? Nem, dehogy. Meg fogjuk változtatni az irányt, amit tegnap jelöltünk ki magunknak? Igen, természetesen meg fogjuk. De mi jelöljük ki a célokat és folyamatosan kihívások elé állítjuk őket, hogy mindig egyre jobb válaszokat kapjunk. Jó úton vagyunk a sikerhez.”

Forrás:

Kapcsolódó írások

Tesla Model 3
2019. május 22.
Még időpontot is foglal neked a szerelőnél a Tesla legújabb kiegészítője
Frankfurtban válaszolt a BMW a Tesla Model 3-ra!
2017. szeptember 13.
Kérdés, mennyire veheti fel a versenyt az elektromos autóival a bajor gyártó a Teslával, aminek a Model 3-jára már több mint 400 ezer előrendelést fogadtak be
A Ferrari és a Lamborghini nem akar elektromos autót
2017. szeptember 15.
Technológiai fejlődés ide vagy oda, vannak még olyanok, akiknek egy jó szívó V12 még mindig többet ér, mint bármilyen villamosított technika
 2018-as Jaguar F-Type elölről
2018. november 21.
A Jaguar a jelenlegi széria kifuttatása után egy új irányba indulhat a kétüléses sportkocsival