2020. november 10. | 14:53

Az erőforrás a régi, a külső és egyéb alkatrészek viszont pengésebbek lettek.

A már tavaly bemutatott modellt húzták feljebb most a japánok. Habár motorikusan nem sokat módosítottak a Toyota C-HR GR Sport esetében, a külső mégis nagyban más lett, továbbá a futóművön is végeztek munkálatokat. Az erőforrása tehát ugyanaz az 1,8 vagy a 2,0 literes hibrid maradt, amelyek az alapverziókhoz is kérhetőek. Az első rugók 10, míg a hátsók 15 százalékkal keményebbek lettek, valamint a gátlókon is módosítottak.

Külső adottságaiban újdonság a 19 colos könnyűfém felni, a fekete díszítések a fényszórókhoz, a ködlámpákhoz és a hűtőrácshoz, valamint az embléma háttere is fekete lett. Agresszívabb kialakítást alkalmaztak a lökhárítónál és az autó hátuljánál is. Kétszínű fényezéssel lehet rendelni, a belsejében pedig Alcantara bőr és kontrasztos varrások, valamint rengeteg GR logó jelenik meg. Van fűtött ülés, a LED-es fényszóró és az elektromos visszapillantó tükör. Elérhető továbbá Android Auto és Apple CarPlay kompatibilitás is.

Ezzel együtt a Toyota nagy hangsúlyt fektetett a biztonsági és vezetést támogató rendszerekre, amelyek közül helyet kapott benne a frissített Toyota Safety Sense rendszer ütközés megelőzővel, amely tartalmazza az aktív automatikus elkormányzást is, továbbá van benne sávtartó, adaptív sebességtartó rendszer és táblafelismerő is többek közt. A modellt várhatóan 2021 elején dobja piacra a japán márka.

Amennyiben bővebben érdekel a Toyota C-HR modell, nézd meg alábbi tesztünket! Ha nem indul a videó, megnézheted az Alapjárat YouTube csatornáján.

Toyota sajtóinformációk