Az új E-Berlingo az elmondottak alapján 170 km-es hatótávval fog rendelkezni, és egy 67 lóerős 200 Nm-es nyomatékkal rendelkező villanymotor fogja meghajtani.


Kívülről semmi sem mutatja, hogy nem egy átlagos Berlingoval van dolgunk, a meglepetés akkor ér, ha hangtalanul, motorzaj nélkül kezd el közlekedni

Az egyenáramú gyorstöltővel negyedóra alatt 50%-osra lehet tölteni a 22.5 kWh-s akkumulátorokat, fél óra alatt 80%-ra, és aki teljesen feltöltött akkumulátorokkal szeretne utazni, azoknak ott a 8 órás teljes töltési idő, de a fékenergia-visszanyerő is besegít abba, hogy maximálisan kihasználhassuk az E-Berlingo hatótávját.


A praktikus kialakításnak köszönhetően az akkumulátor nem vesz el a csomagtérből, ami alapból sem kicsi, de ha kiszedjük a hátsó üléseket, a 675 literes csomagtartó 3000 literesre bővíthető

A két részre osztott akkumulátor semmit nem vesz el az utastérből vagy a csomagtérből, ugyanis a hátsó tengely előtt és után lett elhelyezve, így csak a hasmagassága alacsonyabb az E-Berlingonak.

Az alapfelszereltség mellé további extrákat is lehet rendelni az E-Berlingohoz, mint például: légkondícionáló, visszagurulás-gátló, 7 hüvelykes érintőképernyős fedélzeti számítógép, bluetooth csatlakozással, valamint a különleges navigációs rendszer kijelzi a közelben található töltőállomásokat és az aktuális töltöttségi szinttel várhatóan még megtehető hatósugarat.

 


A nem túlbonyolított utastér egyetlen éke, a 7 hüvelykes kijelző, ami high-techebbé teszi a melósautót is

A 67 lóerős motor és 170 km-es hatótáv leginkább városban teszi lehetővé a szállítást, száguldozni nem nagyon lehet majd vele, de a városi tempót biztos vagyok benne, hogy tudni fogja tartani.

Egyelőre nem alakulnak valami eget rengetően az eladások, tavaly a 3 személyes elektromos Berlingoból tavaly alig adtak el világszerte 491 darabot, míg a márka másik elektromos autójából, a C-Zeroból is alig 1866 darab fogyott világszerte, egyelőre a PSA-csoportnak van még mit behoznia a lemaradásából.

Forrás: